nieuwe aanwinst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 09:25

Ik hoop voor jou dat dit gaat werken, maar heb er toch een beetje een dubbel gevoel over, want......

een hengst is doorgaans absoluut niet geschikt als knuffel object, zeker niet bij beginners, e.e.a. in verband met de hormoontjes

Een hengst voor een beginnende beginner ????? En dan nog een groene hengst ook!!!!!!!!!

Is iemand bij jullie uberhaupt gewent aan de omgang met hengsten en de aparte gebruiksaanwijzing die daar meestal bij hoort?

Voordat je deze " knuffelkont" mee naar huis neemt, zou ik toch maar even een tussenstop maken bij de VA en een paar onderdeeltjes laten verwijderen, dat lost straks (2-4 maanden later) in ieder geval het hormoon probleem op. En dan snel goede instructie zoeken.

Nu krijg ik geheid weer half Bokt over me heen, want er zijn toch ook lieve, brave etc. hengsten.
Zal best, maar dan nog vind ik het een griezelige combinatie, een groene hengst> met een beginnende beginner, brrrrrrrrr.

Sorry hoor, ik wil absoluut geen domper op jouw blijdschap zetten, maar ik heb toch sterke twijfels, of dit wel een verstandige aan/verkoop geweest is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Bretsa, Dunkeedoo, joyce83, Karintich, Liaan, Maaike_Ma, Neon, Orchideee, Renkle, SemrushBot, Varekaj, vera_pino, Whizz, xColorCross en 139 bezoekers