keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:41

Toen ik mijn pony's vanochtend wilde voorbereiden, eerst ff Kris feliciteren, ze is negen jaartjes geworden vandaag. Ze had een hele mooie taart gekregen, en nog een "wortelprutje". Verder voor de mensen die mee gingen naar de keuring, had een een hele leuke smartie choco taart gekocht. *jammie* Haha!
vandaag hadden we keuring met mijn 2 shetlanders Kris en Seleen.
Salena (twenter), had nog nooit iets gewonnen Verward maar dit jaar een 2e premie!!! OK dan! Ik dus helemaal trots op mijn "baby". Kris wint altijd wel mooie premies, ze is kroon merrie en had deze keer weer een mooie 2e premie, ook op haar was ik weer ape trots. Er waren 3 mensen die wel interesse in Kris hadden. (Terwijl ze niet te koop staat) Verder zijn de beessies nu gechiped eindelijk. Kris die heeft de hele dag naast een hengst veulentje gestaan, en aan het eind van de dag, gingen we weg, had haar toen nog ff ergens vast gezet en liep weg, en in eens hoor ik iemand schreeuwen : PONY LOS! Dus ik kijk, rent Kris in volle vaart, tussen alle mensen en pony's door op zoek naar "haar" veulen (wat haar veulie dus niet is Verward ) en de hele tijd ook erg druk doen alsof ze haar baby kwijt was.... Best zielig. Eindelijk kris op de
(2paards)trailer is ze onder die balk door gegaan (die hun scheidt zeg maar) En ze zakte helemaal door d'r ruggetje heen en zat gewoon klem! Ik wist echt niet wat ik moest doen, en werdt ook wat paniekerig (stom natuurlijk) uit eindelijk netjes los gehaalt, en Seleen ook op de trailer gezet.

Kort om: Echt een top dagie! Heb het naar m'n zin gehad, ben nu nog trotser op mijn moppies dan ik al was. Maar ben wel helemaal gesloopt hoor Bloos

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:46

Dit is mijn verslagje van vandaag: [VvdD] Met Roos naar de keuring

Ik heb je volgens mij niet gezien, of iig niet herkend. Heb je mijn wel gezien met dat rare vos roan kleurige beest Tong uitsteken?

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:54

leuk dat het zo`n mooie dag is geweest!!

Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:49

Gefeliciteerd met je premies! Ik was er vandaag ook met vier shetjes. Wat ik me nog afvroeg: bij de twenters is het toch of wel een premie of geen premie? Net als bij de veulens en enters?

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:10

Eej Esmeetje!!
Vet goed man! Ik zou Saleentje ook wel n prijsje geven Haha!
Ze is kicke! Haha!
Ik wil eigenlijk nog steeds een keer ze in real life bewonderen.

ff offtopic: Dinsdag gaat Joy voor de kar in de bak lopen Haha!