politie aan de deur!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:07

1x met politie te maken gehad...
Was met een pony (en me vader te fiets) naar het strand, en dat beest was dus niet te vertrouwen... en werdt helemaal gek op het strand...
Op een gegeven moment verschiet ze, rent recht op de afheining (van dat prikkeldraad) af, ik koppie dubbeltrekken -- KNAPT de teugel! ... en paardje rent door... (en die andere helft was ik dus ook "kwijt" geraakt!) Dus, tja... me laten vallen! Clown (aangezien ik toch niet echt zin had midden in het prikkeldraad te vallen, en voort echt sch**t aan die pony had! *KLINKT erg banketstavig...*)
paardje rende nog 3 duinovergangen verder, en wij liepen dus terug naar onze fiets,... hadden net onze fiets berijkt, zien we wandelaars met dat ponieke lopen! Dus wij er op af, hun zo: tja, politie had haar gevonden en vroeg ons dit paardje afteleveren bij de manege! en de politie zoekt dus een ruiter,...
Dus wij met paardje terug en die wandelaars zouden de politie melden dat ik nog leefde enzo ( Clown ) en wij dus met dat beest terug, halverwege kwam er een politie wagen aan, en die vroegen of het ging en waar die pony van was enzo...

Ohja, en een keer... met een buitenrit een waarschuwing dat er een kinderoptocht bezig was!
Van een of andere basisschool was er een optocht, en die politie kwam langs gereden en vertelde me dat, niet dat ik dadelijk in een stroom van muziek terecht kwam en mijn paardje gek werdt!
Maar dat was dus gewoon tip!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:18

Nou Prima, ik heb Tos bij een boer gestalt staan, ben daar de enige, heb een schuur voor mij alleen (tja er staan wat kalveren, maar ik kan er al me zooi dumpen...muziek aan, niemand die me op de vingers kijkt...) Tos heeft er een ruime box, en veeeeeeel weidegang, aardige mensen (is er iets mis, ze helpen me, ze maken het in orde...) en zodra het beter weer is (en de wei droog) kan ik daar rijden! En ik beschik niet over een binnenspuit plaats (maar buiten met warm en koud water,...) en binnenbak, maar heb het er wel naar mijn zin en Tos geloof ik ook!
Kan hem ook 3 straten verder neer zetten, het 4 dubbele betalen en tussen de kakkers lopen... Ik wil dat niet en kies dus (in jouw ogen) voor het minderen, maar mijn paardje komt echt niks te kort hoor!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Anne_vD, Fayyah19, IASCrawler, Milow2018, SusanH, tienus63, Titsia, Yavanna en 138 bezoekers