politie aan de deur!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:56

Ik zou zeggen; zoek een mooie pensionstal met een mooie bak en alles erop en eraan!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~



Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:07

carola schreef:
Ik ga voor 200% met Percy mee over die opmerking van Prima. Die opmerking slaat echt helemaal nergens op. Ook ik heb m'n paarden thuis, nou; Súper gewoon! Iets mooiers/beters kan je je als paardenhouder niet verzinnen vind ik. Of ben je een beetje jaloers Prima?


Jaloers? Die facaliteiten die onze pensionstal bied zou ik nooit thuis kunnen hebben. Dus voor mij is het veel goedkoper om hem daar te hebben (als je het over de rentabiliteit van geld hebt). Dus al zou ik hem aan huis kunnen hebben, dan zou ik het niet doen. Tenzij het paard er meer baat bij hebt. Maar oefenen op een weilandje zorgen dat je eigen mest ergens een plekkie geven, lijkt me erg behelpen. Aldoor alles zelfdoen;In de wei zetten(als je die al hebt) uitmesten, voeren rijen over de weg naar een bak alleen staan zonder soortgenootjes (zielig!) geen solariun binnen en buitenbak gedreineerd enz enz. Ik vind het echt behelpen. Sorry.

Dus jaloers? Nou....nee.
Laatst bijgewerkt door Prima op 21-03-02 23:12, in het totaal 2 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:10

Yentl"]
[quote="Prima schreef:
Ik zou zeggen; zoek een mooie pensionstal met een mooie bak en alles erop en eraan!


deze opmerking heb ik ook al vaker bij jouw gezien

ik zou voor geen goud met een pensionstal willen ruilen en sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om op een dure pensionstal te staan!
[/quote]

Paardensport is nou eenmaal duur. Ik vind in sommige gevallen zouden mensen geen paard moeten nemen. Ik zie zovaak hoe mensen hun paard te kort doen, omdat ze geen geld hebben. Vind ik zielig voor dat paard en natuurlijk ook voor de ruiter die heel veel geeft om dat beestje.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:24

tussen de kakkers...na. Naar mijn mening sta je dan altijd nog beter als percy, want je hebt meer facaliteiten, denk ik hoor. Maar als het een bewuste keuze is, dan is het toch prima? Maakt mij verder niet uit. iedereen kiest voor iets anders. Ik zou het niet kiezen. Dan heb je ook niet die problemen als die van Alice. Ik vond het dus een goed advies!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, Dartel, Ilonaa1994, IngeK en 38 bezoekers