Gaat er iemand naar het Jachtkampioenschap Soestdijk?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Gaat er iemand naar het Jachtkampioenschap Soestdijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 00:12

20 april? Ik moet groomen daar (dit keer niet voor Wal die gaat niet mee Verdrietig
Dus als er nog iemand gaat kunnen we meeten. Is wel erg spectaculair hoor Soestdijk! Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 08:00

hmmm zit te twijfelen wil t wel een keer zien maar of ik ook echt ga weet ik nog niet. wat ik wel weet is dat er minstens 2 paarden van ons gaan (maestro en ballymore) als ik kom kom ik als bezoeker en niet als groom ofzo (wil ook dagje vrij zijn Haha! )

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 08:50

Kan je daar tegenwoordig zo naar toe dan als publiek? Vroeger alleen op uitnodiging als ik het goed heb.
Ik ben er zelf een aantal keer geweest, als hindernisjury.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 09:50

Oh ja denk t inderdaad, ik krijg ook een uitnodiging. Maestro was vorig jaar kampioen masters he.. die had een 9,9 voor het lopen onder de jury... tsssk... ik heb ook eens op dat beest gereden en ik vond dr niet veel aan maar dat zal ongetwijfeld aan mij hebben gelegen Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:20

Volgens mij kan je alleen op uitnodiging, er zijn namelijk nauwelijks kaarten voor te krijgen...

Ik zou wel gaan maar kan diezelfde dag ook starten, dat doe ik dan toch liever...
het is toch elk jaar hetzelfde.

ik heb je btw wel gemist bij Jacht Soest, ik had nog wel speciaal mijn boktpetje opgezet! Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:05

Lijkt me heel cool, maar.... ik heb geen kaartje *snif*. Ben 1x geweest en dat was best lachen. Nu kan ik ook niet zo lang lopen en staan vanwege mijn rug dus ik weet niet of t wat geworden zou zijn. Ik ga wel bij de uitgang staan zwaaien! Haha!