Ook ik val voor de koopdrang in de paardenwinkel!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Ook ik val voor de koopdrang in de paardenwinkel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:52

Voor het eerst ben ik echt gevallen voor de koopdrang die een paardenwinkel kan brengen:P

Ik had wat wensen voor mijn verjaardag afgelopen woensdag, en had van mijn zus iig al een paar benodigdheden gehad. Een spons, een zweetmes, een halster incl touw, en equistar.

MAAR ik was dus vergeten te zeggen welke maat halster ze nodig had, dus kwam ze aanzetten met een maat full, terwijl skipje een c-ponytje is Knipoog Oftewel ik moest even terug om te ruilen...

In plaats van dat ik kwam en ging met een halster, was er toch ook ngo wel de wens van een nieuw shabrak. Dus ik gaan vragen welke shabrakken onder een 16 inch zadel paste, eng aan kijken. Mocht het zo zijn dat in dat gedeelte van de winkel ook alle dekens lagen. Hmmm mooi zwart shabrak uitgekozen, en toen toch maar eens gaan vragen hoe het staat rond de prijzen van zweet en vliegendekens.

Hij had van bijde vrij simpele dekens liggen allebei voor 20 euro. hmmmmmmm dacht ik. nou jah, doe maar....

Dus ik kwam met een te groot halster, ik ging met een kleiner halster, een shabrak een zweet en een vliegendeken voor skipje.....

wildwestwill

Berichten: 433
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:58

ken het PROBLEEM ga kijken voor een gelpad voor onder me eigen kont kom thuis met een fleecedeken halster en touw en natuurlijk gelpad
zou er daar voor een terapie bestaan bv dat je zonder portemonee op pad moet ????

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:58

haha doe je goed! Werd je echt opgedrongen om het te kopen?? Ik word nooit opgedronge :S ze vragen altijd of ze kunnen helpen, maar dat sla ik vriendelijk af Knipoog

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:02

Jeetje zeg... maar goed dat mijn moeder nog betaald dan!! dan mag ik niet zoveel Tong uitsteken

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 18:14

nee werd niet opgedrongen door de koper natuurlijk.. die hielp me gewoon vriendelijk bij al mijn vragen Tong uitsteken maar het is meer mijn eigen koopdrang en dat ik het zo graag wil hebben Tong uitsteken

HEBBUH HEBBUUUH HEBBUUUUUUUUUUUH.... Haha!

snappie?

Skipje showt:
[ITP] Skipje showt haar nieuwe spulletjes....

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 19:20

whaha ik heb de foto's net gezien! egt een leuk ponybeest heb je!! Ik heb echt geen idee hoeje de vliegendeken het beste zou moeten doen, tussen het zadel en shabrak lijkt het meest logische, maar ik weet niet of het shabrak dan gaat glijden. Over het zadel, zit dat lekker?? Is wel het meest makkelijke, denk ik, al weet ik niet hoe het zit Knipoog . Weer trg naar de winkel om er1 met zadeluitsparing te kopen Knipoog

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:03

Waar herken ik dat nu van?......
Ik weet het al: dat gat in mijn eigen hand dat verscheint zo snel ik een paardenwinkel binnen loop Haha!

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:40

weet je wat blijlt te helpen:P presies genoeg geld mee nemen:P heb er namelijk zelf ook last van Schijnheilig ik ga voor bandages en kom thuis met nog 3 of 4 extra dingen Bloos

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:58

Hier nog zo 1 die zich niet in houden kan.
Laats bij de opening van het winkeltje van sily wezen kijken en had besloten om eventueel alleen te vertrekken met een dekje nou dat dekje niet gekocht maar wel de mountain horse laarzen handschoentje en manen spray.Was ik nu maar echt alleen voor het dekje gegaan.
Nee hoor laarzen zitten heerlijk en scheelde ruim 40 euro met de divoza dus dan mag het wel als echte koopjes jager.

pevoco

Berichten: 190
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:04

Afbeelding
Arme ik, er is er in Breda pas een geopend en daar ben ik nu al vaste klant Knipoog

Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:05

Whahahaha: mij moet je ook niet loslaten in een paarden, ruitersport winkel. En het is al helemaal vervelend als het winkeltje van Sily om de hoek zit als je koop verslaafde bent van paarden spullen. Sorry Sily als je zit te bokken het is niet om de winkel af te kraken. Geweldig zo'n winkel om de hoek hoef ik niet helemaal op mijn scooter naar Divoza in zoetermeer.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 09:23

hahaha ik ken het ingrid ik koop ook altijd meer als dat ik nodig heb zeker wanneer mn portemonnaie dat toe laat Knipoog hopelijk kan ik van mn verjaardags geld ook nog wat leuks kopen Tong uitsteken
groetjes fabske

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 10:29

wildwestwill schreef:

zou er daar voor een terapie bestaan bv dat je zonder portemonee op pad moet ????


was t maar zo Knipoog
als ik er heen ga, voor 1 pony(b.v nieuw halster) moet ik voor de ander ook wat meenemen Tong uitsteken anders vind ik het zielig Bloos

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 10:34

Slecht he?
Ik heb het ook.
Ik moest laatst echt alleen een nieuwe rijbroek.
We gingen naar die grote winkel (ik zal geen namen noemen) in Leek.
Nou, ik kom terug met Equishine (haarspul), een nieuwe rijbroek, nieuwe sokken (van die echte paardenmeisje-sokken met ruitjes Haha! ), zadelschoonmaakdoekjes en nieuwe handschoenen.

Haha! Veel te leuk.
Je moet eigenlijk gewoon niet zo veel geld meenemen.
Dan kun je ook niet zo veel kopen.