the Kossack Stud horse sale

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 18:16

dat is echt vet gaaf. Ben er afgelopen keer geweest. Wij hebben Kossack Voltrack thuis, dus wij mochten wel ff kijken. Echt super lachen, wat een beesten. Allemaal onder de sedalin (jammer), maar ondanks dat met lopen allemaal stuk voor stuk nog helemaal idioot. Mensen kijken is al leuk daar. Echt lachen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 13:15

weet niet precies wat dat zijn. Het valt op zich best mee wat een kak daar rond loopt viel mij op. Sommige mensen komen met limo's enzo, maar zijn wel in hun spijkerbroekie. En Rob (den Hartog) is zelf ook onwijs Amsterdams, dus echt geen omhooggevallen troep. Tuurlijk heb je altijd mensen in bontjassen met zonnebankkleurtje enzo, maar t is echt de moeite waard. En volgens mij mag je gewoon in en uit lopen. Hoop dat wij dit jaar ook weer gaan, gewoon voor de fun. Lekker arabedraakjes kijken!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, JeRekers, Mark0919, NorwayFjord, Vlindy en 42 bezoekers