eenzaam hengstje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

eenzaam hengstje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 11:43

Mence pride is sinds zaterdag bij ons op stal en hij heeft het heel moeilijk met alleen zijn.Bij zijn vorige eigenaar is hij nog niet opgevoed en moet echt alles leren er komt heel veel op hem af. Als de andere paarden de bak in gaan vliegt hij letterlijk tegen de muur op staan we bij zijn stal is er niets meer aan de hand, lopen we weg begint hij te gillen echt heel sneu hij moet van de een op de andere dag volwassen worden Verdrietig maar straks gaat hij met een leeftijdgenootje het land Lovers en tot die tijd gaan we hem heeeeeeeel veel leren.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:55

vrijdag mag ik het stel bewonderen
kan haast niet wachten Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:09

zonde dat er met zo'n hengst weinig is gedaan vooral de basis is op zeer jonge leeftijd erg belangrijk. Mijn hengstje is eigenlijk super lief,maar bij ons staat een ruin van bijna 2 jaar oud en die valt je letterlijk af en toe aan en denderd over je heen als je met hem naar stal wilt lopen.

Met deze ruin wordt ook niets gedaan en op jonge leeftijd ook al niet. In scharen vind ik opzich een goed idee,maar dan moet de basis er ook goed inzitten.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

inderdaad maar hij is nog jong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 11:30

het is inderdaad zonde maar we zijn er nog op tijd bij nu is hij nog in handige meeneemverpakking Knipoog we kunnen hem nog wel aan.
in juli 2002 wordt hij 1 jaar dus we kunnen hem nog op het rechte pad krijgen.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:32

hihi succes! Knipoog