Barquillero aangekomen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Barquillero aangekomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 17:48

Eindelijk is meneer dan aangekomen.

Gisteren kwam dat kleine veulentje uit die grote vrachtwagen, nog een beetje versuft van de sedalin.
We hebben hem eerst even in een paddock gezet waar hij meteen ging poepen en plassen.
Algauw kwamen er wat paarden uit de wei om hem gedag te zeggen (bij mij op stal staan alle paarden in een grote groep in de wei)

Na een uurtje bijkomen hebben we het hek opengezet zodat hij naar de groep toe kon, en dat deed hij dan ook meteen.
de eerste 5 min renden al die grote paarden achter hem aan maar al heel gauw was de rust terug gekeerd en stonden ze allemaal rustig te grazen.
Bijna meteen werd bar vriendjes met een hele lieve grote ruin (Max) en die was de eerste dag een beetje surrogaat moeder voor hem (heel schattig om te zien).

Vanmiddag was ik wezen kijken en Bar stond helemaal alleen van de groep, hij is nog een beetje verdrietig om zijn moeder (veulens blijken dat wel vaker te doen en gaan dan na een paar dagen weer bij de groep staan).

Ik ben naar hem toe gelopen en hij rende niet weg (overwinning nr 1)
Halstertouw eraan geklikt en hem overal geaaid, en als ik langs zijn voorbeentjes gleed dan tilde hij ze voorzichtig op (een soort voetje geven).
En daarna een stukje proberen te wandelen, hij heeft uiteindelijk 4 a 5passen gezte (overwinning nr 2)

Morgen gaan we weer verder........
Foto's volgen snel

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:53

He Bo veel plezier met je nieuwe aanwinst!!! Vind je het nu toch niet een beetje spijtig dat je Cantaor hebt verkocht? Maar hij heeft het nu ook naar zijn zin zeker. Wel vlug foto's plaatsen hoor ben benieuwd naar je flinke man.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 18:05

ja vindt het eigenlijk wel jammer van canta maar moest echt mijn rijbewijs gaan halen en om daar het geld voor tekrijgen was de enige optie canta verkopen.
En waar hij nu staat daar staat hij echt Hemels......super lieve mensen en een leuke stal.
Foto's komen snel

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:15

Wat leuk dat hij er is! Ik wacht op de foto's!! Tong uitsteken

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:50

Wat super dat het zo goed gaat. Ik verwacht ook fotos!! Knipoog