De paardenbaas was een super-penny!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

De paardenbaas was een super-penny!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 23:58

Vandaag weer lekker aan de slag geweest bij de oude baas van mijn oude verzorgpaarden. Zijn landje ff in orde gemaakt voor de paardjes. Vroeger had ie zijn paardje in zijn garage staan. Grazen liet ie ze op het grasveld voor de huizen, hahaha. Is dat niet Penny???? Ik vroeg hem hoe hij het deed met het afvoeren van de stront enzo. Die laadde hij op een karretje en bracht het naar een boer. Hooi lag op een klein zoldertje. Hij woonde in een rijtjeshuis op de hoek. *LOL* Gelukkig gaf hij ze geen groentensoep Knipoog , hij is verder wel iemand die verstand heeft van paarden hoor.

Hij was toen een jaar of 50 denk ik, nu is hij 70 en hij zou het zo weer doen (heeft nu ander huis, benedenwoning), hij is nog steeds even PENNY!! Haha! Haha!

(zie foto's in de link hieronder---->)

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:04

Aaah wat sweet! Zijn trouwens ook leuke fotos. Hoeveel paardjes heeft hij nu dan nog staan?

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 09:34

Ja hij heeft er nu zes! Beetje veel op je oude dag! Eentje (KWPN-er) heeft hij uitgeleend aan een meisje, die merrie staat nu in een pension. (ze heeft ook een veulen). Vier anderen, een jaarling, twee merries en een hengst staan nu bij een boer in de beemster. Maar deze week nog gaan ze terug naar Edam. De hengst koop ik over, wel even de ballen eraf en de jaarling en één merrie worden verkocht. Zo wordt de kudde teruggebracht tot twee (de KWPN-er en één arabische merrie), nou ja drie, want het veulen kan nog niet meteen verkocht worden. Lijkt me ook wat handzamer op je 70e.

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:50

leuke paardjes hoor! echt zooo penny, lacheuh man! Dat had je toen je daar reed waarschijnlijk niet eens door (oh, is dat niet normaal dan, een paard in de garage?) Als hij er maar goed voor is, dan kan het best!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:45

leuk zeg hij was iiig wle goed voor zijn diertjes

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:44

gaaf joh zolang hij goed voor de paardjes zorgt zal iedereen wel tevreden zijn