Kim wat had Moon aan haar huid?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-01 17:11

Ben benieuwd of het hetzelfde is. Wat heb je er aan gedaan?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 21:59

moon had (door verminderde weerstand)een runderschimmel opgelopen die normaal paarden eigenlijk niet krijgen.bij de stal van kim hebben ze ook veel runderen vandaar dat ze het toch heeft gekregen.deze schimmel was zo dat de haren wat rechtop gingen staan en er iets korstjes onderaan vormden,maar eigenlijk viel dat niet zo op,allen die haren die in plukjes rechtopstaan zie je goed.kim heeft twee weken met imaverol gewassen.wat was het dan bij bolivia?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-01 23:09

Morgen komt de veearts dus dan hoop ik het te weten. Ze heeft op meerdere plaatsen een schilferende huid. Heeft heel dun behaarde plekken onder haar oksel (kan van de singel zijn) maar ook op haar borst en aan de zijkant van haar schouder. Op haar benen echt korstjes en kale plekjes. Op haar hoofd ook heel kaal en korstjes.
Klinkt als heel veel maar je ziet het pas als je goed oplet. Nu let ik er op en zie ik steeds meer.

Waarschijnlijk moet ik ook aan de Imaverol maar ik laat er toch maar even naar kijken.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 14:15

Het klopt zoals Sanderijn zegt al begon het ermee dat moon plekjes met schilfertjes had en dus op die plekken haar losliet...
De nieuwe eigenaar zei al meteen liefkozend 'motje' tegen d'r en zo ziet ze er na het wassen etc wel een beetje uit als door de motten aangevreten Lachen