Tink (quinto) is back.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Tink (quinto) is back.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 22:21

een poos geleden liep t ff niet lekker meer met rijden met Quinto en mij. daarop heb ik hem een poosje rust gegeven, merendeel buitenritjes of gewoon alleen maar lekker op de wei. toen ik het weer wou oppakken, viel hij in de gierput. daardoor kon ik ook weer even niet rijden. inmiddels ruim 4 weken daarna, heb ik het rijden weer langzaam opgepakt. vorige week weer voor t eerst in de les gereden. vandaag was de 2e x in de les (tussendoor thuis ook nog gereden) zaterdag thuis was t weer een ramp, hij liep echt te klooien. vanavond eerst voelde hij net zo aan als zaterdag. omdat we ook voor de 1e x in de springles meereden, had ik zoeits van lekker rustig aan. maar nadat we losgewerkt hadden, balkjes gelopen en de eerste paar sprongetjes gehad hadden begon hij steeds lekkerder te lopen. 1e sprong nam ie ff hoog, daarna ging het beter. (alleen maar lage kruisjes gedaan) hij liep lekker naar beneden, zocht zelf mijn hand op. tuurlijk er moet nog een heleboel aan gebeuren. maar hij is nog maar 4 en geen dressuurpaard. we hebben nog jaren te gaan (hoop ik) het inbuigen gaat nog niet super, maar komt ook door de val. laat hem ook nog nakijken door wrs harry hoevers.
maar goed, hij liep vanavond erg lekker, had echt een tevreden gevoel toen ik afstapte. mijn tink is gewoon back. en we gaan er weer lekker tegenaan komende tijd Haha!
Quin, Lovers Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:24

Fijndat ie zo goed ging! ben heel benieuwd hoe hij het doet onder het zadel.plaats je weer snel eens wat foto's?
start je ook op de ark?

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:24

Misschien vind hij springen wel helemaal tegek!Ik hoop dat deze bui nu een beetje blijft hangen en dat het steeds lekkerder gaat.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 22:27

zal proberen vd week wat foto's te laten maken onder t zadel.
en ja start ook op ark, in het groen. galop gaat ie nog steeds beetje plat door de bocht en rechts pakt ie slecht, maar dat komt vanzelf

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:53

Hij was stoer vanavond Renaat En zn stap vond ik vooral ruim aanvoelen dat eventjes dat ik erop zat!
Je hebt m leuk voor elkaar, ben benieuwd hoe het gaat op de ARK maar dat zal ik vast gaan zien

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:32

Super dat hij zo goed loopt!! Lachen Nog veel succes ermee Haha!

Ik zie je nog wel op de ARK, ik rij een wildkleur bruin ijslander. Lachen Ik vind die tinker van jou echt supergaaf trouwens, dus leuk dat ik hem dan een keer 'in het echt' kan zien! OK dan!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 06:55

hij kan idd (voor zo'n kleintje) behoorlijk ruim stappen, als ie daar ook maar geduld voor neemt. als ie te gehaast is wil ie erg hard stappen en dus ook kort.

roskur: ik zal opletten op de ARK of ik je zie, maar als jij mij eerder ziet kom maar gewoon naar me toe.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:02

Gelukkig gaat het al weer wat beter, ik ben ook benieuwd naar fotos hoor !

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:43

Het zag er gisterenavond echt super uit hoor.....Quin wilde vast aan zijn toeschouwers laten zien dat hij super kan lopen. OK dan!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:24

dat zal vast wel jacq Haha!
zaterdag was hij echt erg en gister gewoon lekker. morgen mag ie lekker stukkie mee naar buiten.