Charmotte geeft haar nukken op

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Charmotte geeft haar nukken op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 21:25

We kennen elkaar nu sinds 7 augustus en we zijn ook al een paar keer op stap geweest maar exht toegeven deed Charmotte niet. Lekker rondkijken en alles was veel leuker dan opletten wat ik allemaal van haar wilde, maar vandaag ben ik er eens echt voor gegaan... ik had besloten dat het nu maar eens serieus moest worden, er moest maar eens echt gewerkt worden aan haar conditie en haar buikje.
Niet naar buiten de bossen in maar het weiland op en bezig.
Mevrouw dacht dat ze wel even kon laten zien dat ze misschien wel al 23 jaar is maar nog steeds van alles kon maar daar had ik dus echt even geen zin in.
Eerst een beetje opwarmen en dan rustig aan wat draven. Weer een beetje stappen en nu werd het tijd om eens aan de teugel te lopen want ik wist van Nikki dat ze dat echt wel mooi kon, en ja hoor geen probleem. Mooi aan de teugel en een beetje draven ook geen probleem maar na ongeveer 5 minuten vond mevrouw het weer voldoende maar ik niet en toen kwamen de nukken een beetje boven, jeuk hebben, willen eten, stoppen, kijken naar haar huisgenoot en maar mooi lopen voor Fleetstreet want ze had best wel zin in een knuffeltje met Fleet.
Niets dervan opletten wat ik doe. Niet meer reageren op mijn benen dan maar met de stem en ja hoor... Charmotte was er weer helemaal bij en wist nu dat ik het toch wel serieus meende, Haar hoofdje weer mooi naar beneden netjes lopen en draven geen gedonder..... mijn baasje vind ik nu veel liever moet ze hebben gedacht want van haar nukken was niets meer te merken en was ze weer gewoon Charmotte de super knuffel.
Lekker uitstappen wat lekkers en weer naar Fleetstreet in de wei want die begon zijn vriendinnetje toch wel erg te missen maar er moest eerst lekker gerold worden anders was het niet compleet.

Wat ben ik toch verschrikkelijk gelukkig met mijn Motteke!!

Enne... volgende week krijgen we er nog een pony bij ook wat op leeftijd maar ook een grote knuffel, kan ik eindelijk samen met mijn vriendje of mijn zoon gaan rijden!!!

Het is nog steeds wachten tot we Volkore mogen ophalen want daar weten we nog steeds niets van maar we hebben geduld er komt een dag..................

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:53

leuk he dat je zo lekker van je paardje kan genieten?veel plezier nog met ze hoor.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:17

leuk bericht en heb je een foto van volkore Scheve mond

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:48

Leuk dat het zo goed gaat! Heb je je paardje al lang? En heb je foto's?

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 22:29

ik heb Charmotte sinds 7 augustus dus nog niet zo lang en volgende week krijgt ze er weer een vriendje bij dus wordt weer een week onrustig slapen!!! Verdrietig
foto's heb ik wel maar op de 1 of andere manier krijg ik ze er maar niet op bij mijn profiel dus geef maar een gil als je mij wilt helpen en nee ... ik ben niet blond!!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:09

wow wat lekker dat het zo goed loopt! Oh voor foto's stuur me maar een pb bericht dan help ik je wel!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:01

Haha had ze weer 1 van dr buien Clown
Ze kan inderdaad heel netjes lopen mahja ze is liever lui dan moe Knipoog
Geef dr maar een dikke knuffel van mij Ach gut

Shelby

Berichten: 56
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 10:55

het was inderdaad 1 van dr buien net zoals gister had ze er ook weer 1, ander meisje was vergeten de wei af te sluiten en mevrouw had besloten om dan maar eens te gaan buurten, het vroegere paard van sinterklaas Amerigo (heet nu heeeeeeeel anders) staat 3 weitjes verderop en het leek Motte wel leuk om eens van dichtbij kennis te maken dus er maar ff heen in een drafje. Ik erachter aan met een halster in de blubber tot bijna aan mijn enkels (lekker belangrijk) en Motte kwam ook gelijk naar me toe. Snel het weiland weer in en daar kreeg ze het weer ff te pakken........ draven galopje bokken(voor zover dat lukt maar deze waren behoorlijk) heel erg mooi draven want de buurman is best wel interssant eigenlijk, en jahoor mevrouw is hengstig lijkt mij een beetje ana de late kant maar ze heeft het voor elkaar, gelukkig is haar huisgenoot een ruin maar hij weet toch ook van gekkigheid even niet wat ie nu met zo'n vrouw aanmoet!!!
we wachten haar volgende bui maar weer af

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:03

whhaa, geweldig!
leuk zo`n beesie joh!!

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:45

daarnet meld je dat ze hoefbevangen is, en nu rij je ermee?
vaag...