Carla was braaf! Oplossing gevonden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Carla was braaf! Oplossing gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 13:10

Hey allemaal! De laatste paar keer met het rijden was Carla een beetje vervelend, ze wilde alleen maar hard en wilde op de rechterhand niet goed door een bepaalde bocht; ze rende dan naar de andere kant van de bak Verward . En omdat ze wist dat ze daar door moest ging ze bij voorbaat al lopen klieren . Maar wat denk je? Ging mijn zus gisteren alleen rijden (haar vriend ging mee) en ze was stikbraaf! Bloos! Ze ging prima door de bocht en ze is zelfs een stukje naar buiten geweest! OK dan! Dus ja dat wilden mijn zusje en ik ook wel eens proberen (niet naar buiten maar door die hoek enzo) en het ging hartstikke goed! Haha! En wat dat hard gaan betreft; je moet haar gewoon vanaf het begin, als je merkt dat ze nog maar een pasje harder gaat, al meteen inhouden, dan gaat het vanzelf goed, zolang je zelf maar beslist wanneer wat gebeurd! Dus ik heb er weer goed vertrouwen in! Gisteren heeft ze samen met Mirza( Belgenjaarling), Sjakie(Tinker) en Jeanette(Belg) in de bak gestaan. Jeanette was het enige paardje wat ze kende van stal, ze had er al mee in het kleine weitje gestaan, maar ze mag nog niet bij de kudde. Dus in de bak met de anderen wilde Carla Jeanette helemaal voor zichzelf, de anderen konden er niet eens bij komen Tong uitsteken . Maar toen Jeanette eruit ging ging het hartstikke goed. Groetjes Iris.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 15:17

Fijn dat het weer goed ging met rijden en dat je de juiste knopjes hebt gevonden.