Een schone en frisse start!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Een schone en frisse start!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 01:56

Vandaag is Dees even bij me geweest om mij te helpen met het inpakken van enkele dozen. Jawel.. mijn kledingkast is nu zo goed als leeg! *LOL*
Eigenlijk had ik verder helemaal geen zin meer in inpakken, aangezien ik nu al zo'n poos in die rompslomp zit. Dinsdag krijg ik de sleutel en aangezien ik het dan echt druk krijg, was het vandaag tijd voor wat ontspanning met wat paardengehalte.

Dus.. ik heb Udo (degene waar Maaike nu in training is) gebeld om te vragen of het goed was als ik haar zou komen wassen. Nou, dat was helemaal in orde. Lachen Ook vertelde hij me dat Maaike morgen (oftewel vandaag) weer terug gaat naar huis. Vandaag wordt er ook begonnen met de aanleg van de buitenbak, wat inhoud dat ik gauw kan gaan rijden (als ik daar tenminste tijd voor heb, nu met de verhuizing). Maar.. ik mag eventueel ook wel eens gebruik maken van de binnenbak bij Udo, aangezien Maaike daar al gewent is en ik nog niet aan Maaike. Wel aardig dus.

Maar goed, ik heb Dees na het inpakken mee genomen naar Maaike.. kon zij haar ook eens bewonderen. Eerst alle paarden en pony's bij Udo op stal laten zien en toen Maaike maar uit haar box gehaald voor de grote wasbeurt! Deze kon ze wel gebruiken en kon nu nog ideaal, i.v.m. de ruime wasplaats aldaar. Nou, ze genoot er letterlijk en figuurlijk van! Echt waar.. het is een echte schat, ze deed geen stap verkeerd, vond alles goed en liet haarzelf lekker verwennen. Ik ben wel blij dit gedaan te hebben, want het geeft een heel lekker gevoel!

Tevens is het nu zo dat ik lekker fris met haar kan gaan beginnen. Ik hoop daarom ook dat ik deze week ergens tijd kan vinden om haar voor het eerst eens te gaan rijden! Ik zal zien of ik dan misschien een medebokker kan charteren om foto's te gaan maken. Deze zullen vast en zeker nog niet spectaculair zijn aangezien ze nog zo groen is als gras, maar goed, dat komt allemaal wel. Ik heb er in ieder geval wel zin in! Één ding is zeker.. als ze er klaar voor is, mag ik zeker weten wedstrijden met haar gaan starten. Lachen

Na de uitgebreide wasbeurt zijn Dees en ik nog naar de eigenaresse van Maaike geweest. Dees kende haar al, aangezien ze in het verleden bij dezelfde rijvereniging hebben gereden. Dees kreeg nu ook de gelegenheid om de twee shetjes, het friese veulen en de nieuwe Fell pony te bewonderen.

Wat betreft de Fell, dit was ook de eerste keer dat ik hem zag. En ik kan jullie zeggen het is echt een hele stoere pony! Ik zal gauw eens foto's maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Knuffeldier, Koekie73, lina1998, Petra_O, sterregoud, SunnyHorse, tienus63, Ubermetrics, Veraaaaah en 144 bezoekers