Paard gevonden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Paard gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 18:13

Als hij deze week wordt goedgekeurd, dan heb ik Maddox gekocht!
Het is een 8 jarige ruin, Cassini (Holsteiner) x Prince Paradiso (KWPN).

Hij loopt M dressuur en L springen. Ik heb hem gisteren onder de man gezien langs de weg, in de wei, in het bos, ik heb er zelf in het bos op een open plek op gereden, ik heb hem naar de trailer gestapt door het bos.

Hij laadt echt verschrikkelijk simpel, loopt er zelf in!

Vandaag zijn we weer gaan kijken en hebben we hem in de binnenbak gereden en hebben we er mee gesprongen.

Hij is echt heel betrouwbaar en naar mijn gevoel correct gereden. Ik heb nog niet zoveel tijd met hem doorgebracht op stal omdat het meisje van wie hij is het er erg moeilijk mee heeft. We zijn vooral praktisch bezig geweest met rijden enzo. Maar we hebben zeker voldoende geknuffeld om er een heel fijn gevoel bij te hebben.

Foto (mag dat hier?) Afbeelding



Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-02 22:11

Hij is 1.70 hoog.

Nimber, dit is het paard wat vlak bij jou in de buurt staat. Misschien heb je wel eens tegen dat meisje gestart in het M1.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 09:18

Maddox wordt verkocht omdat de eigenaresse een tijd in Spanje gaat studeren. Het paard staat bij haar ouders en als ze terugkomt uit Spanje gaat ze afstuderen en op zichzelf wonen ergens aan de andere kant van het land. Zelf het paard onderhouden is financieel natuurlijk lastig als je net begint met werken en haar ouders zien het niet zitten om het paard bij hen te laten staan, want dan moeten zij m constant verzorgen.

Daarbij vinden ze het zonde dat het paard zo'n tijd stil staat. Zij is erg fanatiek en het paard is nu goed getraind.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 10:09

Hij wordt woensdag om 15 uur gekeurd! Echt heel leuk. Als hij wordt goedgekeurd dan brengen ze hem meteen bij ons op stal. Dat zal wel heel moeilijk worden voor dat meisje.

Maar ik heb met haar afgesproken dat we contact houden en dat ze natuurlijk mag komen kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, Astrid_Brann, Berdien, Mark0919, rocky_1995 en 36 bezoekers