Aah, ik heb op bram gezeten!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Aah, ik heb op bram gezeten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 13:42

Okeej, het is eigenlijk een verslag van gisteren maargoed.
Ik ging gisteren longeren met het zadel op. Hij liep zo supergoed. Zo ontspannen en rustig en met zijn neus over de grond. Een keer gaf hij zelfs even een soort van rodeo weg. Beide kanten liep hij super, rechtsom nog iets stijf, maar dat is altijd zijn moeilijke kant geweest.Na een kwartier/20 min mocht hij alweer uistappen. hij liep trots met zijn oortjes naar voren en toen dacht ik,kom laat ik er eens op klimmen met krukje en dan even erop zitten. Dus ik dacht krukje gepakt, in het zand in de bak gezet, mijn vriend hield bram vast, en ik eerst een beetje hangen. toen wilde ik mijn been erover doen, gleed het krukje weg, haha *LOL* dus ik op mijn kont in het zand naast bram. Was ik op mijn vinger gaan zitten Frusty mijn middelvinger is een beetje blauw. Nog een keer proberen, krukje goed vast gezet in het zand, even erop stampen. toen bram er weer naast. Toen even hangen, voozichtig been erover heen en hopla ik zat. Bram bleef keurig staan, ging even met zijn neus naar de grond en ik zat maar te zenuwen. Het was net of ik voor het eerst op een net ingereden paard zat. Even twee passen gestapt om te kijken hoe hij dat zou doen. hij liep gewoon lekker te wandelen met zijn oortjes naar voren en stoorde zich niet aan mij die met een grote glimlach op bram zat. Ik was aan de ene kant zo zenuwachtig, daar zat ik nu op bram, wat zou hij doen, hoe zal hij het vinden dat ik daar weer zit. Aan de andere kant zo gelukkig, mijn bram die twee maanden geleden bijna was afgemaakt omdat hij niet meer te genezen was, is nu beter en ik mag er weer op. Ik heb denk ik 2 minuten gezeten en heb me er toen voorzichtig af laten glijden. Bram helemaal beloont met brokjes en hem even laten rollen. Daarna heerlijk naar zijn stal. Ik zit dit gewoon met een glimlach te typen Haha!

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 19:23

Wat fijn dat het allemaal goed gekomen is!
Ik begrijp wel dat je hartstikke blij bent!
Veel plezier nog met 'm!
-xxx-Fieke

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 20:28

Echt geweldig zeg! Dat gaat echt de goede kant op! Maar pas alstjeblieft op dat je in je enthousiastme hem niet teveel gaat vragen, en blijf dus rustig aan doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 21:38

Met een glimlach? Volgens mij niet.... eerder een grijns van oor tot oor of verder volgens mij!!! Kicken zeg! Echt ontzettend fijn voor je!!!! Party!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 21:40

AAAAah Super voor je ymke!
Echt fijn zeg!

Die lieve brammetje ook Lovers

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 18:28

Kan me goed voorstellen dat je met een glimlach dit zat te typen. Haha zo hoort het he? Op het paardje en niet er naast Knipoog Het gaat zo te zien de goede kant op en verder wil ik je heel veel succes wensen.

Groetjes van Tamara