tsja.. het begon zo leuk.. maar nu.. :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

tsja.. het begon zo leuk.. maar nu.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 22:01

Mijn dag verliep echt kei leuk.. werd wakker en loesje *hier op bokt* was online om 12 uur ze vertelde dat ze me gesmst had of ik zin had om mee tegaan om half 1 naar kyra en sammy.. nja ikke wel.. *ben me pfoon kwijt* dus ik snel snel aangekleed me pa gevraagt offie me wou brengen en me vriend meegesleurd.. Nja het was kei leuk daar, lekker geknuft met kyr.. en toen we thuis waren was ik kapot whaha.. Nja nu verloopt me dag in een ramp..

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=5036758#5036758

Daarom.. Ik wil der.. zo graag.. me ouders willen het niet hebben.. k moet me bewijzen en over een jaar mag ik pas een shet.. Maar ze is alles wat ik wil, en ik kan der redden van de slacht.. Maar ze willen het niet.. Me ma doet kei gemeen alsof het niks boeiends is enz.. maar ik ga er kapot aan..

maar goed.. please mensen bied haar een thuis, over een jaar mag ik een shet en dan wil ik haar overkopen als jullie haar dan niet willen meer.. k doe alles voor der.. Snik..

Voel me klote


Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 09:11

neej tuurlijk niet, heb gespraart maar me ouders leven ook nog, maar goed ik overdrijf blijkbaar, mensen gooi please een slotje op dit topic want door die reacties ga ik me nog poedersuiker voelen..

slotje please

Reddy, mijn kleine meisje.. Ik hou van jou!!


Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 13:19

JEetje man stelletje zeikerds.. als jullie mij eens kenden..!! Maar helaas zonder mij te kennen meteen al oordelen zo makkelijk gaat dat nou in deze wereld..

Slotje!!!!!!!! Voor de 2e x..

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 13:40

tuurlijk kan je niet alles redden, maar het doet me gewoon pijn omdat dit is wat ik zoek enz.. me ma wil wel maar die wil eerst zien dat ik het kan, vandaar dat ik een jaar moet wachten, begrijpelijk.. maar ja.. Ik weet ook wel zeker dat ze een goed baasje vind.. Gister was ik gewoon enorm overstuur, kan gebeuren toch..
En nu tsja k baal natuurlijk enorm maja.. k kan er verder niks aan doen dus.. k vind het alleen nogal gemeen dat jullie nu al over mij oordelen terwijl jullie mij niet eens kennen.. ik kan echt op mijn ouders rekenen en die gaat echt mee betalen met me shetiej, anders zou ik het niet doen..

Maar goed.. jullie moeten denken over mij wat jullie willen denken, ik weet hoe ik ben enz en jullie niet dus.. Helaas dat mensen zo snel oordelen.. Maja zo gaat dat in deze rot maatschappij.. helaas..

Reddy, mijn kleine meisje.. Ik hou van jou!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Jessica_1998, lletam, MairiMacBran, Mark0919, Sintara, sterregoud en 39 bezoekers