vriend 1e x gegalopeerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

vriend 1e x gegalopeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:17

helaas had ik mijn camera niet bij me, maar hij heeft inmiddels 2 dagen achter elkaar gegalopeerd. Hij rijdt wel vaker op mijn paard, maar altijd alleen stap en draf. Het gaat best goed en Prisca luistert braaf naar hem, dus tijd voor eindelijk eens een galopje. ik had het al vaker vorgesteld, maar hij had altijd een smoesje over het waarom niet te kunnen die dag. Net gegeten, sleutels op zak, kans op regen etc. Hij heeft het nu dus toch gedaan eergisteren aan de longe en gisteren gaf hij per ongeluk de hulpen, dus ging hij los. Hij wilde eigenlijk door een plas heen sturen, maar deed netjes zijn buiten been wat naar achteren en teugels naar buiten... galop dus. Wel grappig, nu begint het echt ergens op te lijken. De volgende keer zal ik mijn camera maar wel meenemen...

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:07

Ja dat had je natuurlijk ook niet verwacht zo plotseling.Ik wacht nogsteeds op de dag dat mijn man op nielsson klimt,maar ik denk dat ik kan wachten tot ik een ons weeg.{en dat is lang hoor!}Maar volgens mij is het leuker als je man ook dezelfde intressen heeft.Leuk man.

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:25

Wat leuk zeg.
Ik heb mijn vriend pas leren longeren, maar ik denk niet dat hij op een paard zou stappen. Hij vind ze wel leuk, mar zo snel als ik vraag of hij er op wil....dan vind hij het opeens niet meer zo leuk

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:14

Mijn vriend poets mijn paard al helemaal en kan hem al helemaal opzadelen en hoofdstel in doen. Echt leuk als je dat ziet. Het rijden wilt alleen niet zo lukken, maar hij zit er wel heel recht op. het si zo,n leuk gezicht. hahaha

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:17

Wat leuk zeg! Ik hoop dat ik ooit ook zo'n vriend krijg Haha!

Mocht het uitgaan, pb dan ff Knipoog

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:17

Geweldig, mijn vriend gaat wel eens mee naar spookie (op bokt) en is dan nog bang dat zijn vingers met boterham en al worden opgegeten.. hahaha! Leuk hoor, straks kan je samen buitenrijden!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 22:29

truusbertha schreef:
Leuk hoor, straks kan je samen buitenrijden!


Dan moeten we er toch een tweede paard bij kopen... Wie weet ooit...

Maar best leuk, hij zit er al 1,5 jaar op, maar nu begint het echt op rijden te lijken. Nog even en hij gaat springen... (dat is zijn doel; "met een springer moet gesprongen worden" Cool )

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:34

nielsforever schreef:
Ja dat had je natuurlijk ook niet verwacht zo plotseling.Ik wacht nogsteeds op de dag dat mijn man op nielsson klimt,maar ik denk dat ik kan wachten tot ik een ons weeg.{en dat is lang hoor!}Maar volgens mij is het leuker als je man ook dezelfde intressen heeft.Leuk man.

ik mag me dus geluk stellen met een vent met een paardenvirus! die is net zo besmet als ik, en rijden vaak samen!!

zie ITP. before and after The Offspring. Staat me ventje met zn paardje!

OK dan!

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:54

das wel leuk ja dat hij dat doet! me vriendje is allergisch voor me sweety's Boos! niet leuk maar ja ben al blij als hij afentoe(met een snotneus)komt kijken

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:01

marije86 schreef:
das wel leuk ja dat hij dat doet! me vriendje is allergisch voor me sweety's Boos! niet leuk maar ja ben al blij als hij afentoe(met een snotneus)komt kijken


Mijn broer is er ook allergisch voor, en zijn vriendin heeft zelf ook paarden gehad (en wil er misschien ooit ook wel weer een). Arme jongen. Die krijgt overal uitslag enz enz, moet meteen niesen, het is echt zo erg dat hij niet naast me aan tafel kan zitten als ik bij de paarden ben geweest... Scheve mond

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:04

haha...mijn vriend begint nu eindelijk over zijn angst heen te komen, dit ook mede doordat rosa zo braaf is.
Hij stapt los en draaft aan de longe (met barebackpad, zonder beugels) Dus best netjes toch?!

Heerlijk als manlief ook paardrijd...het heeft iets vertederends!

Noompiej

Berichten: 766
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:05

Mijn vriend is ook helemaal paarden fan geworden door mij Haha!
Hij rijd altijd op me paard helemaal voor zich zelf
Laatst reed ie nog zonder zadel helemaal.
Hij vindt het echt leuk om mee naar me paard te gaan en te helpen *LOL* OK dan!
Beter kan niet Pling
Ben nu altijd bij me paard en ook gelijk bij me vriend

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:29

Aaah ik wil wel fotos zien, me pa is ook voor t eerst op een knollie gestapt!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:32

Geweldig, ik wil zo'n vriend

Ik wacht op de foto's Haha!.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:02

foto's van gewoon hem erop staan in mijn profiel... Dat was zijn eerste echte les. (ik stond eerst op een manege) toen nog voor de zekerheid met elastiek, maar nu crosst hij zelf door de bak heen. Ik zal weer eens nieuwe maken...

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:05

Als ik ga rijden zegt mijn man altijd van; ïk mocht toch rijden vandaag"?
Maar ik zal d'r eerst goed in moeten rijden wil ze doen wat hij wil.


Voordeel is wel dat ik mijn fjordenveulen mag houden, want dan kunnen we later leuk samen rijden. Hij wordt een mooie grote maat voor m'n man, dus nou moet hij maar flink gaan oefenen dan kan hij het tegen die tijd misschien een beetje.

Noompiej

Berichten: 766
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:58

de mijne is wel makkelijk bij me vriend alleen wil ie wel eerder ff een sprintje trekken Haha!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:50

Mijn vriend vindt mijn paard wel leuk, maar erop gaan wil hij niet meer. Hij is er een keer opgegaan, en daar was Emeraldo toch niet zo geschikt voor achteraf (er is niks ernstigs gebeurd). Hij heeft hem laatst wel verzorgd, ik moest werken, en had geen tijd, vriendlief wel. Hij had zelfs Emeraldo z'n haren gekamt! Haha! Kwam hij heel enthousiast vertellen aan de kassa Lachen

jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:23

vet knap

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 23:02

[quote="Emeraldo"]Mijn vriend vindt mijn paard wel leuk, maar erop gaan wil hij niet meer. Hij is er een keer opgegaan, en daar was Emeraldo toch niet zo geschikt voor achteraf (er is niks ernstigs gebeurd). quote]

Mijn vriend is er een paar weken geleden vanaf gevallen. Hij hing zelf uit balans en gaf haar toen een tik, waarop zij dus aangalopeerde... Toen lag hij er dus naast. Hij lachen en hup... weer erop. Toen heb ik dus ook maar besloten dat het echt tijd werd dat hij leerde galoperen.

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:28

Hahaha dat is toch harstikke leuk! Je vriend zien rijden met je eigen paard Knipoog

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:34

Grappig! Ik had er wel opnames van willen zien. Haha!

Noompiej

Berichten: 766
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:23

Dat is leuk om dat via de opnamens terug te zien vooral voor hun zelf hoe ze dr op zitten hehe.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:46

Was bij me pa ook zo, ik moest zo wat in me broek plassen. We hadden alles in de aanslag video en camera helaas niet er af gevallen terwijl hij op het randje zat!!

_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:09

haha leuk man!!