Stal in Kortenhoef

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Barquillero
Berichten: 36
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Bussum

Stal in Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:19

Zijn er nog mensen hier die hun paardje hebben staan in Kortenhoef op de Emmaweg 65A.
ik sta daar weer sinds anderhalf jaar, en ik weet niet of de mensen die toen op Bokt zaten en daar stonden er nog zijn.

Dat waren Pongo en Lovelygirl.

Wie zijn er nu?

doeg[/url]

* Barquillero komt MORGEN!!!!!!!!!!!!!!


Barquillero
Berichten: 36
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 19:27

He kim,
Leuk weer wat van je te horen. ja ik kon het niet meer aan zo paardloos zijn. Ik heb nu dus een veulen gekocht dus de eerste 3 jaar kan ik niet rijden maar wandelen is ook leuk en op de stal waar hij komt te staan staan nog een aantal veulens waar hij lekker mee kan dollen.....
Alles nog okee met Gossie? Kom binnenkort weer een keertje langs

* Barquillero komt MORGEN!!!!!!!!!!!!!!

Barquillero
Berichten: 36
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 11:25

Suus25 schreef:
He bo!
dus je kon de paarden toch niet laten? Gefeliciteerd hoor, ik heb hem gister gezien, en natuurlijk even geaaid! wat een schatje! Hij was helemaal moe van de hele dag opboksen tegen al die grote paarden, lief hoor! hoe oud is hij?


He Suus,
Cool dat je hem kon aaien, ik moet hem vandaag te pakken zien te krijgen om hem te leren vaststaan enzo.
Maarre gisteren toen hij bij de club stond toen kon ik nog geeneens bij hem in de buurt komen hihi!

p.s sorry nog voor hoe het allemaal is gelopen met cantaor, dat waren nog naweeen van de puberteit geloof ik Knipoog

* Barquillero komt MORGEN!!!!!!!!!!!!!!

Barquillero
Berichten: 36
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 11:27

AnjaKos schreef:
Hey Bo, gefeliciteerd met EN je rijbewijs (ik heb je niet meer gezien bij de Esso dus wist niet dat je 'm hebt gehaald Knipoog ) EN feli met je nieuwe paard!! Gauw foto's plaatsen heh Knipoog



Je moet op vakantie zijn geweest want ik tank altijd bij de esso maar de laatste tijd zie ik allemaal nieuwe mensen Huilen
maar mijn moeder is gisteren geweest en die heeft maut gezien dus ik kom weer gauw met foto's

* Barquillero komt MORGEN!!!!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, c_alsemgeest, cariena1, Em_, Poezebeest, StalNollie, sterregoud, SusanH, Umeo, Vagabondo, Vitas, xRooss en 99 bezoekers