vriend 1e x gegalopeerd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

vriend 1e x gegalopeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 12:17

helaas had ik mijn camera niet bij me, maar hij heeft inmiddels 2 dagen achter elkaar gegalopeerd. Hij rijdt wel vaker op mijn paard, maar altijd alleen stap en draf. Het gaat best goed en Prisca luistert braaf naar hem, dus tijd voor eindelijk eens een galopje. ik had het al vaker vorgesteld, maar hij had altijd een smoesje over het waarom niet te kunnen die dag. Net gegeten, sleutels op zak, kans op regen etc. Hij heeft het nu dus toch gedaan eergisteren aan de longe en gisteren gaf hij per ongeluk de hulpen, dus ging hij los. Hij wilde eigenlijk door een plas heen sturen, maar deed netjes zijn buiten been wat naar achteren en teugels naar buiten... galop dus. Wel grappig, nu begint het echt ergens op te lijken. De volgende keer zal ik mijn camera maar wel meenemen...



KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 21:29

truusbertha schreef:
Leuk hoor, straks kan je samen buitenrijden!


Dan moeten we er toch een tweede paard bij kopen... Wie weet ooit...

Maar best leuk, hij zit er al 1,5 jaar op, maar nu begint het echt op rijden te lijken. Nog even en hij gaat springen... (dat is zijn doel; "met een springer moet gesprongen worden" Cool )


KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 12:02

foto's van gewoon hem erop staan in mijn profiel... Dat was zijn eerste echte les. (ik stond eerst op een manege) toen nog voor de zekerheid met elastiek, maar nu crosst hij zelf door de bak heen. Ik zal weer eens nieuwe maken...


KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 22:02

[quote="Emeraldo"]Mijn vriend vindt mijn paard wel leuk, maar erop gaan wil hij niet meer. Hij is er een keer opgegaan, en daar was Emeraldo toch niet zo geschikt voor achteraf (er is niks ernstigs gebeurd). quote]

Mijn vriend is er een paar weken geleden vanaf gevallen. Hij hing zelf uit balans en gaf haar toen een tik, waarop zij dus aangalopeerde... Toen lag hij er dus naast. Hij lachen en hup... weer erop. Toen heb ik dus ook maar besloten dat het echt tijd werd dat hij leerde galoperen.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 3 bezoekers