sommige mensen ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

sommige mensen ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 12:23

ik ben op zoek naar een paard voor bij mijn pony.
nu had ik iemand gevonden met het leek wel geschikte paard.
na wat heen en weer gemail wou ze wel komen kijken wat voor een stal en weidegang ik kan aan bieden.
nou kon ze alleen vandaag terwijl ik vandaag mijn verjaardag vier maja toch maar afgesproken in de ochtent.
ze zou er om elf uur zijn, ik wilde haar nog een routebeschrijving sturen maar ze had een afigratiesysteem(of hoe je dat ook schrijft) nou beld ze om elf uur dat ze het niet kon vinden nou ik een beetje uit leggen want ja ik wist niet waas ze zitten.
het duur de lang en ik had inmidels alles al gedaan op de boederij na nog langer wachte beld ze op dat ze geen zin meer heeft om te zoeken en dat ze naar huis gaat.
Haar man zegt zo als je al de weg niet kunt beschrijven hoe kan je dan voor een paard zorgen? Verward
ik snap niet wat dat daar mee te maken heeft..

ik ben echt teleurgesteld... had dan de routeschrijving gevraagt.
je kan ook op zijn minst kijken wat ik te bieden heb..

maar volgens mij had ze een duur pension stal verwacht in plaats van een boererij.toen ik zei over de tel dat het een boederij was klonk ze al heel anders.beetje verbaasd
bedankt voor het lezen ik kon het ff nergens anders kwijt
ik ga weer fijn veder zoeken

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:28

Ja, je hebt inderdaad van die mensen, wees blij dat het niet door is gegaan, want dat soort mensen weten altijd alles beter.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:28

wat raar Verward . was ze wel echt onderweg dan? bij ons zouden laatst ook kijkers komen voor onze haflinger, nooit weer wat van gehoord.

mylo

Berichten: 748
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:33

Sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen!! Wees maar blij dat ze niet is gekomen en dat haar ware aard nu naar boven is gekomen en niet als ze al bij je staat!! Dan baal je helemaal denk je een leuke stalmaat te hebben dan is het zo een muts !! Laat ze lekker gaan en zoek vrolijk verder naar een maatje wat wel bij jullie past!! Succes

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:47

Nouja zeg wat een idioten...en dan dat commentaar van haar man!
Ja echte,sommige mensen .....geen greintje fatsoen en enige 'normen en waarden' komt zeker ook niet in hun woordenboek voor!Arme jij Ach gut
*en ga nu maar gouw je verjaardag vieren Birthdaygirl....gefeli! *

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:23

Ik had mn pony te koop mensen paar keer gebeld voor afspraak, maar ze kwamen maar niet op onze afgesproken tijd dus ik ze thuis gebelt en kreeg een onbeschofte vent aan de telefoon dat hij niet wist waar ik het overhad. Zijn vrouw was NOG thuis ze moesten ver rijden ook nog, ik zeg mag ik haar even, hoorde ik haar zeggen geef maar en toen werd de verbinding verbroken.

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 13:30

orionneke schreef:
Ik had mn pony te koop mensen paar keer gebeld voor afspraak, maar ze kwamen maar niet op onze afgesproken tijd dus ik ze thuis gebelt en kreeg een onbeschofte vent aan de telefoon dat hij niet wist waar ik het overhad. Zijn vrouw was NOG thuis ze moesten ver rijden ook nog, ik zeg mag ik haar even, hoorde ik haar zeggen geef maar en toen werd de verbinding verbroken.

zo dat is ook bod...hoe kunnen ze toch zulke acties maken..snapen ze dan niet dat ze iemand telurstelen en vertriet mee doen.
Iedereen bedankt voor de liefe reacties ik ga nu lekker me verjaardag vieren.

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:59

Hoe sommige mensen zich ook kunnen gedragen, je staat er soms versteld van! Bloos!
Prachtig dat ze zegt dat ze de weg niet kan vinden als ze een navigatie-systeem heeft..... *LOL*
Nou meid ga maar lekker je verjaardag vieren, en zit er maar niet teveel over in!! Ach gut
*Happy Birthday*

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:02

Idd ga gewoon lekker je verjaardag vieren, die mensen zijn het niet waard!

djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:08

Jeetje, wat l*llig, zeg! Ach gut
Jij doet moeite voor ze en dat krijg je terug.
En zelfs op je verjaardag!
Jammer zeg, dat die mensen zo moeten doen.
Misschien zou het wel een leuk paardje geweest zijn.
Sterkte!
Yerma

Avalon

Berichten: 34
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: In het zonnige Zuiden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:05

Sja je hebt er figuren bijlopen....
Trek het je maar niet aan, die mensen weten niet wat ze missen, ik zou duizend keer liever op een boerderijtje staan dan in zo'n high society pension stalling die zij blijkbaar verwachhtten.

En: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:25

Ja, er zijn mensen... die voor mij in de grond/stront mogen zakken... maar ik zou idd liever op een lekker gezellig knus boerderijtje staan dan zo'n stom en vooral duur pension ding.. (sommige pension stallen zijn wel leuk hoor!! Maar ik vind een boerderijtje toch wel iets gezelliger)

En idd gefeliciteerd nog met je verjaardag!!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:28

Navigatiesysteem is het trouwens (viel mij ook maar opeens op hoor... Schijnheilig )

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:37

Wees blij, iemand die zo gauw opgeeft en er dus duidelijk niet genoeg voor overheeft wil je toch helemaal niet?!
Hoop dat je snel een ander vindt...
Succes!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 08:02

Niet zo netjes van die mensen, maarja, je kan er niks aan doen
Mischien moet je anders ze nog eens bellen voor een afspraak, ga je daar heen, en neem je foto`s mee??

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:18

door de telefoon klonken ze al vast beraden dat het met mij niks zou worden,nu heb ik contact met andere mensen.en ga maar eens kijken of dat wat word.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:27

Nouja dat soort mensen wil je toch niet bij je hebben staan? banketstaaf dat ze je op je verjaardag daar heen laten komen maar nu weet je wel dat het 't soort mensen zijn waar je niets mee te maken wilt hebben toch?

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:18

het blijft toch stom dat er nog steeds van die mensen zijn? ik heb welleens bij mij pony gestaan(die te koop staat) omdat ik een afspraak met mensen had en dan kwamen ze zonder af te bellen gewoon niet meer.. ik hoop dat het wat met die andere mensen word succes ermee en nog veel plezier vandaag OK dan!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:56

Goh ben ik niet de enige die daar last van heeft!