Ohhh hadden jullie hetzelfde gedaan!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Ohhh hadden jullie hetzelfde gedaan!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:34

Hoi,
Ninla had nu voor de eerste keer bij mij ijzers.
Maar voor dat ze er 8 weken onder zaten had ik al gebeld voor een afspraak,toen zei hij nog van je moet betalen als ik er ben voor die ijzers nog.Ok zeiden wij!Maar hij is niet gekomen nu na al inmiddels 13 of 14 weken is ze terug van 4 weken wei,en ze is een ijzer verloren achter,ik heb meteen gebeld.Zegtie ja sorry als je niet betaald kom ik niet meteen!Terwijl m'n moeder eerst zei laat hem dan een rekening sturen kan ik eerder betalen nee dat hoefde niet blablabla.Nu heb ik toch besloten maandag een andere te laten komen anders werd het volgende week.Ik zei zo dat word elke keer gezegd ja sorry.... Boos! Ik wist niet wat ik moest doen en maandag moet iemand van stal voor haar pony de smid bellen want die heeft een scheur in d'r hoef,en vraagt ze het meteen voor mij.Ik wist niet wat ik moets doen of een week wachten of voor woensdag een andere smid!
ik heb dus voor het laatste gekozen maar weet niet of ik hier nou goed aan doe Maar ik laat m'n pony ook niet een week zo lopen,de voorijzers zitten ook al zo los Verdrietig
Ik weet nou niet of ik hier nu goed aan doe om over te stappen naar een ander,maar op dit moment heb ik een k*t smid.Maar ja die rekening moet ik nog betalen en heb vertellen dat ik een andere smid neem
Hadden jullie hetzelfde gedaan?
Op zo'n moment wil ik gewoon het beste voor m'n paardje en heb dus maar gekozen voor een snellere behandeling

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:44

Nou goed toch...? Voor Nin is het ook niet leuk zo te lopen, zeker niet omdat de voorkant ook al los zit! En als hij dan niet kan komen en een andere wel? En als deze ook al een k*t smid is ben je beter af bij een aardige smid

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:45

bedankt mir Lachen
Ben al een stuk rustiger was vanmiddag helemaal in paniek Nagelbijten / Gniffelen
Ben altijd blij dat ik m'n verhalen van me af schrijf hier op bokt en dat jullie me helpen Ach gut

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:47

Nou ik kan je mijn verhaal wel ff vertellen.
Nou toen ik pas in groningen kwam wonen had ik dus een hoefsmid nodig.de eerste die ik belde die maakte een afspraak met me maar kwam maar niet opdagen.Ik een paar weken gewacht maar er kwam maar niemand.Toen heb ik ook een andere hoefsmid gezocht en daar heb ik echt helemaal geen spijt van gehad.hij is zo lief voor mijn nielsson en zegt echt nooit af.Ik betaal altijd wel als hij klaar is direct.Maar toen de tweede hoefsmid dus was geweest ,toen kwam dus die eerste eikel ook nog.zomaar ineens ,ik had niet eens gebeld ,hij stond zomaar op de stoep.Wij zaten buiten.Ik zei:wat kom je doen?
Toen zei hij weer:ik kom je paarden bekappen.
Ik:nou dan ben je wel ff vier weken te laat.ze zijn al bekapt en ik heb ook al voor vast een andere hoefsmid.dus tabbeeeee.
Volgens mij maakt het hun niet uit hoor.Ze hebben al zoveel klanten voor jou weer tien anderen.Maar je kan wel eerlijk tegen hem zeggen dat je van een hoefsmid verwacht dat hij komt als er een afspraak is gemaakt.En als dat niet kan..jammer dan maar een andere.Veel succes .

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 20:50

Hoi,
Bedankt!
Volgensmij maat het hun idd niet uit Lachen

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:51

ik geef jew groot gelijk hoor ik had het ook gedaan!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:55

Ik zit een beetje met hetzelfde, mijn smid komt nooit op tijd en dan niet een paar uur, maar gewoon hele week/weken, zodat Ivanka nu ook beide voorijzers heeft verloren en daar kan ze niet tegen, zodat ze nu onregelmatig loopt op het harde.
Hij komt maandag zegt hij, komt hij dan niet. Dan is hij mij kwijt als klant, alleen vind ik dat hij Ivanka altijd perfect beslaat! Daar heb ik niets op tegen, maar dat hij mij gewoon hele weken laat wachten, daar heb ik wel zo'n schurfthekel aan! Boos!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:03

ach ik was ook overgestapt naar een ander. en volgne keer wel gelijk betalen Lachen

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:29

Ik had precies het zelfde gedaan, je kan ook contant betalen en je hoefsmit wil liever een kreupel paard !

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:32

Ik zou wel de eer aan jezelf houden en gewoon netjes betalen!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:35

Ik heb eigenlijk nooit problemen met de smid, gelukkig...
Maar ik zou idd betalen en dan voerstappen, dan heeft hij geen reden om je nog lastig te vallen en dan heb je alles netjes afgehandeld.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 00:17

ja doen we ook Lachen we vragen of hij de rekening wilt sturen en dat we dan over stappen Lachen

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:11

Ik denk dat het idd beter is om over te stappen dit werkt zo ook niet.

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:18

ik had ook een andere smidt genomen, met zown rot smidt kom je niet ver..

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:26

stephanie ik geef wel een nummer van een smit want zo kan hety nie langer!!!!

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:27

dinsdag kom de smid van mij
arnold misshien kan hij je helpen

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:40

als jij een andere smd wil moet je dt gewoo doen.. als hij jou zo laat barsten ben je hem niks verplicht.. zoiezo niet trouwens..