Flair gaat waarschijnlijk weg..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Flair gaat waarschijnlijk weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 17:47

Het is nog niet zeker, maar ik denk dat ze beter af is bij iemand anders.
Ik kan haar alleen niet de aandacht geven die ze nodig heeft en mijn bijrijdster heeft besloten per 1 september te stoppen wegens tijdgebrek.

Een nieuwe bijrijdster vind ik toch niet op korte termijn dus ik denk dat ik zo eerlijk moet zijn om aan Flair te denken en niet aan het feit dat ik haar niet kwijt wil.

Nu is het probleem alleen dat haar rug op het moment vastzit en dat ze hierdoor erg stijf is. De DA komt deze week en dan zal ik horen wat ik daarmee moet. Voorlopig gaat ze dus nog even niet weg, maar zodra ze weer goed is zal ik toch definitief moeten beslissen...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:51

Ik ben helemaal verbaasd! wat rot voor je zeg!Wel knap dat je vanuit het oogpunt van je paard denkt maar het zal vast erg moeilijk voor je zijn.
sterkte

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:52

Goh lastig zo'n situatie Scheve mond ... Ik zou niet kunnen kiezen hoor .. Ik ben blij dat er bij mij op stal genoeg meiden zijn die (al moeten ze er om vechten) mijn paard zouden willen doen als ik niet (meer) kan.. Suc6 er mee!!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 17:53

Tja moeilijk is het wel na bijna 6 jaar, maar goed heb nu al de tijd gehad om afscheid te nemen aangezien ik haar deze maand wel 2 keer heel kort heb gezien dankzij mijn ex.

Alleen jammer dat Flair maandag zo blij was om me te zien en als een pennypony naar me toe kwam rennen... daar maakt ze het niet makkelijker mee.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:54

moeilijke beslissing joh, ik sta er een beetje van te kijken net al Kim... Hoop natuurlijk dat je alsnog op korte termijn een nieuwe bijrijdster zal vinden en je Flair toch kunt houden
sterkte!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:27

Oee, *schrik*.. Scheve mond

Dat is nog eens een moeilijke beslissing, maar ik vind het echt heel moedig van je dat je er over na loopt te denken over wat het beste voor haar is, ook al is dat misschien niet het beste voor jou.
Heel veel sterkte en succes met wat je ook beslist Ach gut!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:31

Gatverdamme, wat een rotbericht!
Toch wil ik je op het hart drukken er nog heel goed over te denken.. Ik zag het ook niet meer zitten met Fleur, kreupel, geen zadel, ik geen motivatie meer, studenteninkomen enz. De meeste problemen zijn nu opgelost en ik ben zo gruwelijk blij dat ik heb doorgezet en ik haar nu nog heb.
Ik vind het heel knap dat je Flair op de eerste plek zet en er over na denkt, maar cijfer jezelf niet al te veel weg.. Misschien is het juist heel fijn een uitlaatklep in deze moeilijke tijd te hebben?
Wat je ook kiest; heel veel sterkte..

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:02

Heel veel sterkte met je keus. Het is ook niet niks 6 jaar...
Super dat je het welzijn van Flair voorop zet.
Denk er eens rustig aan. Doe wat je denkt dat goed is!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 19:40

Ik heb waarschijnlijk binnenkort heel weinig keus, over 2 weken stopt mijn bijrijdster al en dan... ik kan niet eens bij Flair komen, ik zou echt niet weten hoe ik dat nou weer moet oplossen. Als iemand haar wil hebben is het gedaan, dan gaat ze.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:57

pfff lastig zeg!
oproepjes overal plaatsen? misschien dat je zo dan nog iemand kan vinden?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 20:01

Vind maar eens iemand voor een kreupele pony...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:02

Jeetje wat ontzettend rot zeg.. Ik hoop dat er alsnog een oplossing kan komen waardoor je haar kunt houden..
In iedergeval heel veel sterkte

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:18

flair schreef:
Vind maar eens iemand voor een kreupele pony...


een koper vinden voor een kreupel paard is zowaar nog lastiger, of hoe stel je dat voor?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 20:19

Dat kan dus ook niet, dat staat in mijn eerste bericht al. Over 2 weken heb ik dus een flink probleem, dan is er niemand meer die voor Flair zorgt... en ik heb zelf gewoon niet de mogelijkheid om erheen te gaan.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:26

Sjee wat naar om te lezen zeg! Misschien dat je haar voorlopig ergens op de wei kan zetten...bij een bokker misschien?? Het is erg jammer dat ik geen plek meer heb, Flair is een hele leuke pony.

Ik wens je veel sterkte en hou je taai he Ach gut

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 20:31

Flair heeft aandacht nodig, als ik haar ergens op een weitje zet heeft dat hetzelfde effect als nu.

Haar stal komt ze wel uit, ze wordt in het land gezet en eruit gehaald, ze wordt gevoerd en uitgemest/opgestrooit. Het gaat echt puur om de aandacht en het poetsen, verder sta ik vol-pension.

liesie
Berichten: 54
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:34

sterkte met de beslising!!!!waar staat Flair eigenlijk??

liesie
Berichten: 54
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:40

mischien weet ik wel een meisje die heel graag een verzorg pony zoekt!!
je kan het ook op marktplaats zetten

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 00:40

Ze staat niet bij jou in de buurt, ze staat in Den-Helder.

Ik zoek geen verzorgster maar een bijrijdster die meedeelt in de kosten zodat ik mijn studie wat makkelijker kan betalen. Voor noodgevallen heb ik wel geld achter de hand voor Flair maar dat is niet bedoelt voor stalling.

Ik heb nu zelf gewoon niet de mogelijkheden om naar een bijrijdster te zoeken, ik kan niet eens bij Flair komen.

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 08:49

Wat rot voor je.... Scheve mond .
En als Flair heel lief is kan je haar best verkopen, Waldjo was ook nog een beetje hoefbevangen toen ie wegging.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:40

Tjee Kim het zit je ook niet mee!
Vind het echt rot voor je wat je de laatste tijd allemaal overkomt...
Goed van je dat je voor Flair kiest, ik weet wat het is ( met Maffick een zelfde soort aandacht-probleem )

Wou dat ik wat voor je kon doen, maar weet zo ook niets en woon helaas ook niet in de buurt om iets voor Flair te doen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:45

Wat vervelend zeg!

Ik weet niet waar je nu woont, maar als je wat aan een fiets hebt moet je het zeggen. Ik heb er hier één in de tuin staan(gevonden in mijn voortuin Clown ), is nog helemaal goed, moet alleen een nieuwe voorband op. Die mag je wat mij betreft zo op komen halen

Verder zou ik als je geen bijrijdster kan vinden iig een verzorgster proberen op te duiken. Dat is nog altijd beter dan helemaal niets, je zal haar toch niet binnen 2 weken verkocht hebben en dan krijgt ze iig voldoende aandacht.

Heb je het papier er inmiddels al bij of niet Verward Ik weet namelijk nog wel iemand die een fokmerrie(bovenin de D-maat) zoekt

Als ik plek had kon Flair hier wel een tijdje staan, maar Cheeka komt binnenkort ook weer terug en dan sta ik weer helemaal vol...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 13:40

Woon nu even niet in Den-Helder. Aan een fiets heb ik zowiezo niks aangezien ik in Den-Helder de straat niet open en bloot op kan.

Ik verkoop haar ook nog niet voordat ze weer helemaal goed is.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:56

Ik vermoedde al zoiets vandaar ook mijn vraag.

Iig sterkte en als ik wat voor je kan doen dan hoor ik het wel. Wil er best af en toe een rondje mee wandelen en een borstel overheen halen als ik je daarmee kan helpen.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:25

flair schreef:
Woon nu even niet in Den-Helder. Aan een fiets heb ik zowiezo niks aangezien ik in Den-Helder de straat niet open en bloot op kan.

Hier kan ik even niet volgen Verward