nat natter natst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

nat natter natst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 17:03

Bah die regen heb ik wel weer gehad voorlopig.

Gister al tijdens de bosrit al overvallen door een paar flinke buien, het bos was gewoon regenwoud geworden(foto's bij ITP het bergse regen woud).

Vandaag ging ik met een bepakte rugzak op de fiets naar Alkmaar om op het huis van mijn broertje te passen de komende week. Nu ben ik lekker dichtbij stal en voor het eerst sinds 10 jaar is het op de fiets te doen. Ik doe er nu 10/15 minuten over OK dan! OK dan! OK dan! .

Maar ja vlak voor ik thuis was kreeg ik me toch een bui op mijn hoofd...alles was nat!

Thuis omgekleed en naar de paarden en ja hoor daar stond ik weer opnieuw in de regen 2 paarden te longeren.
Weer nat van de regen en van het zweet, longeren met een regenjas is niet zo aan te bevelen

thuis weer douchen Haha! weer nat..maar dit keer wel lekker.

Zo en nu ga ik even lekker genieten, vlakbij de paardjes en ik kan op de fiets er heen OK dan! OK dan!

natassie

Berichten: 67
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:33

haha leuk he paardenrijden met dit weer mijn oude pony (een ijslander) vond het altijd geweldig door die grote plassen heen draven enz *LOL* OK dan! was echt melig. Maar ik kan je foto's niet vinde hoor bij [ITP] Verward en waar sta je in alkmaar/bergen op welke stal?? ik rij mn oude pony nu tijdelijk weer en die staat namelijk in bergen en dus rij ik altijd in het bos in bergen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:43

Cool zeg, dat je nu dichterbij je paarden woont! OK dan! Ik zal zo ook ff bij ITP kijken...

Ik ging vandaag toch maar rijden met m'n ijslander, paarden staan gewoon aan huis maar ik moet naar de bakken van de ponyclub wel 30 min stappen, maar ik heb ook nog iets gedraafd. Ik kwam wonder boven wonder 4 anderen tegen in de bak Knipoog (en eentje, uit mijn les, halverwege erheen al). Als het mooi weer is kom ik soms helemaal niemand tegen. Tong uitsteken Op de terugweg ging ik weer met diegene uit mijn les mee, alleen helaas begon het halverwege de terugweg te regenen dus nog een kwartiertje door de regen gestapt. We waren wel in het bos maar de blaadjes waren ook nat dus zoveel hielp het niet. Tong uitsteken Gelukkig was het opgehouden met regenen tegen de tijd dat ik thuis was en in de wei nog even ging longeren met de paso. Lachen

edit: ik kan de topic trouwens ook niet vinden op ITP... Scheve mond

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:35

aaaaaaah Ach gut
enne... droog-ze Knipoog

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:02

Ik ging gister ook buitenrijden in de regen, was opzich wel lekker Knipoog maar ik kan me voorstellen dat het voor jou op de fiets enz niet erg lekker was..nouwja thuis een lekkere kop warme chocolademelk Haha!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:02

Nou, het was wel heel erg nat vandaag! Ik moest werken en ben maar met de trein gegaan. Mijn paard staat in principe dag en nacht buiten, maar vanavond belde de stalbaas dat ze voor de nacht allemaal naar binnen gaan, want het slechte weer houdt aan en ze drogen gewoon niet meer op. Nu staat ie dus lekker op te drogen in zijn stalletje, heerlijk!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:21

Ja het is niet grappig hier in het noord hollandse.. Ik ben inmiddels ook al aan mijn zoveelste verschoning toe.. Rolleyes