Pony op de weg!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Pony op de weg!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 00:34

dit moet ik ff van me afschrijven.....

een vriendin van mij (we staan allebij op manege noot in julianadorp) was met haar pony naar de famillie Bos in groote keten gegaan (daar staat mijn andere merrie met dr veulen) daar was een feestje etc. daar aangekomen (ongeveer 20 min. te paard) pony in het land gezet met nog wat andere paarden. het ging regenen dus haar pony kreeg een dek op, iets te groot maar ze dachten dat het wel ging. tot de deken iets afzakte en hij het maar erg vervelend begon te vinden. hij begon te bokken en dat maakte het alleen maar erger, tot hij dus door het draad ging, over een hek van 1.40 m sprong. hij liep naar de kamping en daar liep hij door wat scheerlijnen heen, de paniek werd alleen maar groter, en hij rend zo het erf af. langs een dancing (de vijverhut) richting callantsoog, waar ik aan het werk was. het was bijna sluitingstijd en we waren alles naar binnen aan het halen, en van nix wist) inmiddels met de auto's erachter aan, en ff zoeken welke kant ie op was gegaan. ik was op mn werk, een kledingzaakje in callantsoog, en ik hoor een paard in gallop op de weg, ik denk nog welke gek galloppeerd er nu met zn paard op de weg, dus ik kijken, zie ik Nimber ineens voorbij komen, dus ik dr achteraan en roepen, iedereen stond me stom aan te kijken. toen zag ik dat Ronald Bos er met de auto ook al achteraan kwam, en die pony was al weer een heel eind verder, dus ik weer omgekeerd. was er een man geweest die voor die pony reed, en die heeft heel lief alle tegemoet komende auto's gewaarschuwd, en naar de kant gewezen, zodat er nix zou gebeuren. de pony ging bij het zwanenwater een zij weg in en daar stopte hij pas. hij wou de trailer niet meer in, dus lopend naar huis. inelkgeval is ie goed uitgestapt daardoor, dat zal wel iets schelen. behalve dat ie erg stijf zal zijn morgen had ie op wat schaafwonden na helemaal niets!!!!!! hij heeft ons allemaal een hartaanval bezorgd maar verder is er dus helemaal niets gebeurd. ik weer helemaal overstuur op mn werk. ik hoop dit nooit meer te zien zoiets, dit is echt verschrikkelijk. en ook heel onwerkelijk, want hij loopt voorbij, nou ja zoiets verwacht je niet, en je denkt he dat is nimber.............. K*T en je gaat rennen, ik heb volgens mij nog nooit zo hard gerend. ik hoop zoiets nooit meer mee te maken. Liefs Jessy, enne bedankt voor het lezen. xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding


Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 22:01

hij had vandaag 4 dikke benen, en was een beetje stijf, maar verder nog steeds nix aan de hand. GELUKKIG!!! en was indderdaad erg aardig van die man!!! xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Kopmeeuw, La_Lune, Mutti, nikolletje, Oza04, Sanne_zepp, sasja0705, zasread en 82 bezoekers