Boerendag Rijsbergen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyceke

Berichten: 169
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Boerendag Rijsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 19:28

Vanmorgen vroeg reden we met de Fell pony hengst richting Rijsbergen. Het weer werd steeds slechter... 's ochtends is de hengst Victor al geshowd maar toen was er helaas bijna niemand vanwege het weer...
's middags klaarde het gelukkig helemaal op en werd het een stuk drukker *LOL*
Om 1 uur mochten de Fell pony's nog een keer in de ring. Victor aangespannen, een merrie met veulen, een pony onder het zadel en nog een aangespannen pony kwamen in de ring. Gelukkig waren er toen wel meer mensen en heeft Victor goed zijn best gedaan OK dan!
Foto's van Victor:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder waren er nog heel veel mooie shows te zien. Zijn er hier op bokt nog meer mensen naar de boerendag geweest???

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:30

hoi, ik ben er niet geweest, maar een mooie pony hoor! mooie foto's ook!!

Liefs Ilse

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:26

Inderdaad, mooi beestje hoor! Mooie bouw etc.! Wilde er vandaag ook nog heen gaan, maar moest werken en morgen is het ook weer en waarschijnlijk dat we dan wel gaan. Lachen

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:48

Hmm, dat moet dan het enige paard zijn waar mijn pa en ma geen foto van gemaakt hebben
Die houden beide niet van paarden en kwamen thuis met een digi vol fotos van paarden....

Khad echt het id dat ik alle paarden die daar 's middags rondliepen op foto kon zien Tong uitsteken

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:13

Mooi Paardje *LOL*
Mooi die lange manen zo!