na 4 weken weer op Orbaldo na bezoek harry hoevers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

na 4 weken weer op Orbaldo na bezoek harry hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 10:46

Na mijn laatste wedstrijd heeft Orabldo 4 weken stil gestaan mede door vakantie en drukte van mij.
Lodewijk moest weer eens hoog nodig gekraakt worden en Orbaldo wilde ik gewoon voor de checkup.
Hij boog wel wat lastiger naar links maar verder had ik weinig.

Echter als hij gekraakt word moet hij eerst rustig rechtuit gereden worden.
maarja dan moest ik er eerst maar op dus zondag gelongeerd met passoa eerst was hij heel rustig en mak dus tegen Sandra verteld dat hij vast zijn leven had verbeterd nog geen 3 rondjes daarna maakte hij een spurt en moest ik 'm loslaten omdat ik 'm echt niet meer hield *LOL*
daarna de andere kant om nog wat bokkesprongen en sprintjes trekken maar voor de rest was hij erg braaf.

De volgende ochtend heb ik 'm even losgegooid met zadel maar ook geen reactie.
na wat keren te zijn gaan hangen kreeg ik geen reactie en ben ik gaan zitten. Ik heb fijn gereden en buiten uitgestapt.Toen ik terug kwam was Lia er al (nogmaals heel erg bedankt) die ons naar harry Hoevers zou brengen.

Daarn aangekomen is Orbaldo meteen gekraakt hij zat best wat vast naar links en toen harrie daar wat punten in drukte zakte hij best een stukje door.
Vervolgens is Lodewijk weer gekraakt arme beest met zijn slechte rug zat weer van top tot teen vast leek wel.
na een dagje weidegang zijn we gister maar gaan rijden Sandra en ik.
Nou bij Orbaldo voelde ik duidelijk veel verschil hij was zoveel soepelder!
We hebben een lekkere bosrit gemaakt en hoewel ik er bijna naast lag, door dat hij ineens een noodstop maakte voor een plasje en vervolgens met een megasprong eroverheen ging,heb ik echt lekker gereden hij was heel braaf heb hele stukken idd aan een lange teugel kunnen rijden(had ik niet verwacht) en hij heeft me geen 1 keer gelanceerd met opstappen.
Volgens harry zal het steeds beter gaan met zijn zadeldwang dus ben benieuwd

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:57

Klinkt goed, fijn dat het zoveel resultaat heeft OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:57

Ik vond het heel interresant wat hij deed en vooral wat hij te vertellen had.
Zo vertelde hij mij o.a dat Ilindra niet goed zat bij haar bekken door een zware bevalling (Ustinov) en dat ze al eens verworpen had.
Hij vertelde me ook dat Kira een whiplash heeft en daarom zo scheel kijkt als ze moe is.
Hij heeft zowel mijn paarden als honden nog nooit gezien maar kon me toch het een en ander over hen vertellen (en ook over mezelf Verward )
Thuis heb ik Ilindra eens ter hoogte van haar bekken net zo gedrukt als hij dat deed en ik ze mepte direct naar achteren Bloos!
Dat heeft ze dus echt nog nooit gedaan, nu sta ik nog veel meer versteld van wat hij me verteld heeft.
Ik ben dus iemand die totaal niet in dit soort dingen geloofd en heel erg sceptisch is, toch heb ik een afspraak met hem gemaakt voor Ilindra, Lisa en Kira.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:41

Harry Hoevers, waar woont hij en behandeld hij in heel Nederland?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:49

Wat goed dat je dan zo'n verschil voelt he? Het is dan toch de moeite waard.
Ik heb toen voor Isolda gebeld en wat hij mij via de telefoon kon vertellen, ik zat toch met open mond hoor. Dat had hij écht niet kunnen weten.

Succes met rijden nu trouwens! Lachen

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:15

Ik ben eigelijk ook wel benieuwd naar wat info over die man. Is misschien ook wel eens goed voor Juur.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:22

Goed dat het zo veel resultaat heeft zeg!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 12:56

Hij is heel erg bijzonder ik ga al een aantal jaren naar hem toe met Lodewijk en nu is Orbaldo voor de 2de keer bij hem geweest.Ik had zoiets van eerst maar zien en dan geloven maar nadat ik er toen was geweest was mijn halve stal zo verwonderd dat bijna iedereen een afspraak ging maken bij hem.
Ik geloof wel dat hij ook aan huis komt maar daar betaal je dan best wel voor daarom ga ik altijd naar hem toe hij zit in Gelderland vlak bij Dieren

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:52

Fijn dat hij zoveel kan doen voor Lodewijk, ik vind het wel reuze interresant.
Misschien toch ook maar eens een kijkje nemen bij hem

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:34

Ik hoorde het al van Lia, ik ben echt heel benieuwd naar die man. Ik denk dat ik met Fitz ook een keer naar hem toe ga.

En misschien kan hij ook wat aan mijn wedstrijdstress doen Schijnheilig

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:22

Ha ha, dat ken ik ook Nimber!! Toen marielle (ostheopate) mijn paard op stal kwam behandelen, had niemand nog ooit hiervan gehoord. toen heeft iedereen een afspraak gemaakt voor een behandeling... Haha! Ze heeft alle paarden gehad op stal!!