Wie is er ook zijn liefje kwijt??????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:18

nou de laatste tijd verdwijnen al mijn lieve "knuffel"diertjes. denk zo'n 2 jaar geleden de hond van me tante een beagle hij had een gezwel die is ingeslapen. Toen een pony van de manege PEPPER. HIJ WAS ZOOOO CUTE !!! Toen de buurhonden 2 hele lieve honden, als ik nixs te doen had ging ik altijd met ze wandelen enzo. Nou weer een manege pony GOOFY ook zo'n schatje !!! En binnenkort KAYLEE !!! dat is het paard van een kennis. Echt zo'n kroel en ik heb er ook wedstrijden mee gereden, een echt kroel, maar t baasje is bang voor kaylee geworden enzo egt zielig, als t kon had ik m gekocht maar helaas !!!

En laatst had mijn verzorgpony misty koliek, we hebben heel lang met haar gelopen maar omdat ze al heel oud is had ze absoluut geen zin meer. Ze had al 2 keer gemest en zodra ze de kans had ging ze liggen en zo zielig dat je zo'n lief oud paardje niet kan helpen, en niemand intereseerde t want t was tog hun paard niet...
Er gaan veel te veel paarden dood aan koliek en omdat misty al zo oud is kon het ook zo zijn, ik heb heel lang gehuild bij misty. De volgende dag er weer heen en gelukkig stond ze al en had al weer lekkers gegeten wat is had meegenomen. Sinds dien is misty een hele lieve kroel geworden en is ze gelukkig nog steeds.

Maar voor haar leeftijd nog steeds heeeeeeel eigenwijs. Ik zou niet weten wat ik zonder nikkie en misty zou moeten, als hun dood gaan, ga ik dood van verdriet en is mijn hart voor altijd gebroken !!! Huilen Huilen Huilen

WAAROM WORDEN ALLE LIEVE DIEREN VAN MIJ AFGENOMEN. LAAT NIKKIE EN MISTY ALSJEBLIEFT MET RUST EN LAAT HUN LEVEN !!!!!

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

heel veel liefs linda



nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:11

Het is niet alleen moeilijk als een paard verkocht wordt, of dood is, het is ook erg als je een paard moet verlaten...

8.5 jaar geleden begon ik met paardrijden, ik had een hele leuke pony gezien en daar reed ik heeeel vaak op (manegepony) en alle pony's waren leuk maar deze sprong er egt uit. Ikke helemaal smoorverliefd op die pony. Ik heb daar 3 jaar met plezier gereden totdat.......

Ik kreeg het met paardrijden heel benauwd enzo, dus op naar de dokter, bloed laten prikken enz, toen de uitslag...JE BENT ALLERGISCH VOOR ALLE DIEREN EN HEB HOOIKOORTS...JE MAG NIET MEER PAARDRIJDEN !!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Ik heb daar gejankt in het spreekkamertje van de dokter en ik was nog jong en me droom was om altijd te blijven paardrijden, nou dan stort ie in... Verdrietig Huilen Huilen Huilen

Met me moeder overlegt en met me vader natuurlijk, we hoorden viavia dat er in de buurt een buitenmanege was met alleen een buitenbak...nou leuk wij daarheen en toen 1 keer gereden....EN HET GING GOED !!! Haha!

Maja dan nog afscheid nemen van je lievelingspony en alle andere pony's... dat was heeel moeilijk, ik ben nog 1 keer terug gegaan tot ik hoorde dat ze overleden was...nou de tranen sprongen meteen in me ogen. Huilen Huilen Huilen

Op die buitenmanege ook nattuurlijk een lieveling. Na een jaar DAAR gereden te hebben en merken dat het heel rot rijden is in de winter dan wil je wel weer naar een binnenmanege nou dat hebben we geprobeert en al vaker... en het ging !!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!

dus hup naar een binnen manege, maaja dan weer zo'n moeilijk moment weer een lieveling 8erlaten. Huilen Huilen Huilen Ik ben daar nog heel vaak geweest en toen ook weer viavia gehoord dat er een paar pony's weg moesten i.v.m het geld...en je raad t al mijn lieveling was weg !!!!!! en niemand wilde zegguh waarheen..nou dan stort je in een heel diep gat Misselijk en nu ben ik daar gelukkig uit. Scheve mond Lachen Scheve mond

Nu rijd ik op Hippisch Centrum Simonshaven en daar ben ik heel vlij om...hele aardige mensen EN IK HEB NIKKIE EN MISTY !!!
Haha! Bloos

Ik hoop dat die nog een heeeeeel veeeeeeeel jaar mee gaan !!!
Schijnheilig xxxies Linda

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers