Priveles: Cerise moet leren fietsen in de binnenbak!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Priveles: Cerise moet leren fietsen in de binnenbak!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:04

Dorine schreef:

Ik denk dat ze nu behoorlijk wat spierpijn zal hebben, lekker puh, want ik heb van mijn val ook nog een behoorlijk zere bil en zere kuit overgehouden... Knipoog
Maar vandaag krijgt ze vakantie van me, want ik ben reuze trots op haar.
Lekker buiten lopen, ik doe alleen de stal en ga haar ook nog les geven.
Les in: "Hoe knuffel ik op de lekkerste manier zonder mijn vrouwtje overhoop te gooien..." Haha!
Gisteren is ze geslaagd voor een andere les:
"Hoe maak ik mijn vrouwtje supertrots op mij!" Lovers


Ik zou haar vandaag toch even aan het werk zetten ?? Als is het maar stappen erop of longeren. Het is namelijk beter voor de spieren en ook voor om haar even goed door haar lichaam te laten lopen.

Paarden maar ook mensen worden alleen maar stijver als je ze de dag erna rust geeft. Even lekker laten lopen en alle spieren gebruiken is veel beter. Ook tegen verzuring van de spieren.

Wel gaaf dat je les lekker ging nog even en je gaat starten Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:19

Dat super energieke na een training ken ik. Ik heb dat ook altijd na de wedstrijd. Ik ben dan wel altijd voorzichtig omdat hij soms zooo lomp kan zijn dat hij zichzelf aantikt enz.

Vaak lopen ze dan door hun eigen pijn heen met alle gevolgen van dien. Nou is die van mij met losgooien toch al extreem lomp da ik het gewoon weinig doe het risico is gewoon veels te groot vooral in de winter of de dag na les/wedstrijd. Denk ook dat dat de rede is dat hij nu last van die pees heeft.

Vooral met energieke paarden moet je voorzichtig omgaan omdat je de kans heb dat ze zichzelf voorbij lopen. Helaas merk ik dat iedere dag.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bianca_v_s, DayDream21, henshem, Piekosjj, Raineri, spookyskippy, Vagabondo en 115 bezoekers