snap ectht niet hoe dat kan!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

snap ectht niet hoe dat kan!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 12:33

hallo iedereen,

zit met een groot raadsel, nu ongeveer 2 weken geleden was ik aan het zwemmen (thuis, ja lekker zwembad in de tuin:D) komt m`n zusje ineens naar me toe rennen: Ja, er is iets heel ergs met sheronit.
aangezien ze aan de overkant staat, ik gauw een t-shirt aantrekken en een handdoek om me heengeslagen en op naar stal.
daar aangekomen heeft ze echt een diepe glip in haar neus, en bloeden dat het deed Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!
echt heel zielig!!!!. de instructrice had sheronit al even uit de stal gehaald en de wond schoongemaakt. ze had ook de stal nagekeken maar ze had echt geen plekje kunnen vinden waar ze zich aan zou kunnen bezeren.
ik ook nog een x nagekeken kon ook niks vinden, m`n vader nagekeken kon ook niks vinden, en toen m`n zus en 3x raden die zag ook geen plekje waar ze zich aan bezeert zou kunnen hebben.
in middels dan weer een week overheen gegaan en het gaat gelukkig goed met sheronit.
de week die daarop dus volgde ging ik mee met een paar pony`s naar de camping (kunnen de toeristjes paardje hobbelen Schijnheilig Haha! ) en komt m`n zus ineens aanfietsen.
Ja weet jij waar het hoofdstel is??? Verward ik zei: ik heb geen idee jij had gister toch gereden.
Nou m`n zus zoeken en zoeken maar heeft uiteindelijk het hoofdstel bij iemand anders achter de zadelkast gevonden.
erg vreemd dus allemaal. vind het helemaal sneu voor de pony.
maar het wat echt een rechte snee en we denken dat er iemand op stal bezig is ons te stalken ofzo.
we hebben dur echt geen raad mee. zal nog wel een foto maken van haar zielige neusje en ff hierbij plaatsen.
snappen jullie er wat van??????

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:06

Hmm heb je een kastje op stal met je spullen?? Zet er een slotje op!!!!

Het lijkt er wel of idd mensen bezig zijn..
Is er geen toezicht ofzo?
Als ik jou was zou ik zoeizo je spullen beveiligen en alles goed in de gaten houden want dit is niet echt leuk nee....

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:13

he wat vervellend straks is het wel 1 of andere engerd Verward ik zou al er nog es iets vreemds gebeurt een camera platsen miss kan je hem haar dan betrappen ??(als er iemand is ??) maar als je dat doe niet aan veel mensen laten weten aleen ju zus ma en pa Haha!

sucses er mee

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 18:35

ik denk niet we een camera op stal kunnen krijgen, duur en weet niet of ze het wel goed vinden

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:59

Al hang je een dummy op, lekker op een duidelijke plaats... Schrikt in ieder geval af voor het geval dat.

Dummys kan je al voor minder dan een tientje kopen!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:05

dat is rot voor je. Ik hoop dat het niet meer gebeurt arme pony Boos!

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:07

wat raar zeg vell sucses ermee!!!...

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:19

ik weet het al
het komt door die warmte en de ader in de neus gaat dan knappen en gaat bloeden. Knipoog

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 07:51

Alleen een snee is geen ader...

Echt vervelend voor jullie, er zijn echt rare mensen op deze aardbodem...

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 15:01

ja maar weet er nog steeds geen raad mee gelukkig al een tijdje rustig op stal

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:31

Das niet normaal!! Hopelijk is het nu helemaal rustig op julie stal Ach gut

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:58

ieuw dat wist ik nog helemaal niet! Hopen dat ze Sheronit (en haar buurman!) met rust laten...

Irismacho

Berichten: 7264
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Amersfoort (Nieuwland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:05

domme mensen leven er cker ja.. maargoed ik zou in iedergeval efff aan je buren doorgeven als ze iemand anders bij je pony zien staan enzo.. ja een camera is het beste.. maar in ieder geval veel sterkte! xx iris

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:01

eey.....wanner was dit? helemaal niej van gehoort....naja...hoop dat het niej meer gebeurt....

Welshcob

Berichten: 227
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Bilzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:08

In de blokker zijn er nepcamera's te koop die net echt lijken maar die wel niet echt zijn. Misschien zou dit dan de mogelijke dader afschrikken???

Irismacho

Berichten: 7264
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Amersfoort (Nieuwland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 21:45

ja idd.. dan gaat er een rood lampje branden als er iemand langs komt:D is wel handig natuurlijk:D