verzorgpaard afpakken !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

verzorgpaard afpakken !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 19:44

Hallo mensen, nou ik ben hier net nieuw dus ik weet niet hoe t allemaal werkt maar ik heb gehoord dat je hier je verhaal kwijt kan nou dat zal ik dan ff goed doen whaha Tong uitsteken

Nou Marcella en ik (marcella=een vriendin van mij) mochten (viavia bijna geregeld) een paard verzorgen. Het was een half ingereden tinker die 5 jaar oud is. Nou die staat bij ons op de manege. En via mijn instructrice hadden wij dat gehoord en die mevrouw van die tinker zou komen kijken naar onze les op donderdag avond van 20.00-21.00 om te kijken hoe wij rijden.

Ik en marcella helemaal blij dat we een paard mochten verzorgen. We hebben al 2 verzorgpony's nikkie en misty maar die zijn al 26 en 29 jaar oud dus daar kan je nie veel mee. Dus wij vonden het leuk om een paard te hebben waar je mee kan rijden enz enz.

Nou op een gegeven moment krijg ik viavia te horen dat Stephanie en Natascha een afspraak met die mevrouw hebben !!! Boos! En ineens mochten ze m verzorgen en alles met m doen. Natascha en Stephanie waren hele goeie vriendinnen van mij. WAREN !!!

Als marcella en ik dan vragen of ze t wisten zeiden ze nee. Nou van mij instructrice gehoord dat ze tegen haar zeggen dat ze t wel wisten. Nou afgelopen zaterdag heb ik het nog 3 keer gevraagd, de 1e keer was t antwoord nog steeds nee. De 2e keer (later op de dag) ja nadat we gebeld hadden (want ik bleef doordringen en zeggen dat de waarheid tog wel kwam en dat ik alles van Sharon (instructrice) wist. En tog de 3e keer wel zeggen dat ze t wisten. Omdat Natascha toen alleen tegenover mij en marcella stond (denk ik).

Ik ben egt heeeeeeeeeel boos dat ze zomaar een paard voor onze neus weg jatten en nog veeeeeel erger dat ze zo vaak hebben gelogen tegen mij.

Nu zeggen andere mensen om mij heen dat we normaal tegen hun moeten doen en niet meer boos moeten zijn, nou ik denk dat dit de eerste paar weken niet gaat lukken en misschien wel nooit niet.

Ik vind het egt heel matig en dan denken dat ze zo eerlijk en aardig zijn... NOU DENK DAT MAAR NIET MEER !!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Die mensen hoeven nou niet te verwachten dat ik ineens aardig ga doen. Extreme duivel Extreme duivel

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:15

Ja... ik kan het best begrijpen, ik zou ook heel erg boos worden hoor, jullie waren tog eerder?
Enneh... ik zou de waarheid gewoon tegen ze gaan vertellen!!
Ik vind het gewoon nep, dan kunnen ze toch wel een ander verzorgpaard zoeken? Waarom dan in hemelsnaam die tinker Verward

Echt balen joh! Boos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:22

Ja ik vind het wel l-u-l-l-i-g!
Ik vond het ook helemaal l-u-l-l-i-g dat ze zeiden dat jullie Misty en Nikkie toch hadden, dat maakt toch ook niks uit!!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 20:24

neej en denk maar niet dat ik nikkie en misty laat vallen !!!http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=496956#496956 hiezo ook wat geschreven en als je dan die laatste alinea leest geloven jullie me tog wel ???

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:30

Jah je hebt gelijk Spirit... banketstaaf hoor!
En ik vond het ook l-ullig dat ze die smsjes die je hebt gestuurd hadden laten zien!

Dan ben je toch dom als je dat doet???

maar 1 ding is zeker: Zij verdienene geen verzorgpaard!!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 21:40

ja wat mensen allemaal nie doen om een verzorgpaard t is zo dat ze m nie verdiene neej.

maja ik baal egt !!! xxxies Linda

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:07

Sorry hoor, het is idd erg banketstaaf. maar ik denk dat k het zelfde had gedaan als die Natascha en dat andere kind. in hun geval

Enne, je heb Nikki en Misty toch nog? waar je lekker mee kan troetelen? en hoezo niks meer doen met oudjes? Kelly (= mijn oude verzorgpony) was ook ook (29) daar reden we nog tochten op door het bos. soms waren we wel 4 uur onderweg! en anders ga je toch lekker met ze wandelen. of zet ze in een grasveld en hou een grote borstelbeurt+roddeltime!! of ga manen vlechten. of wie het lekkerste hapje kan klaar maken (de pony is de jury)!!

Veel plezier met NIkkie en Misty en succes met een nieuwe verzorgpony zoeken!