Jippie, en ook een beetje bibber!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tien_

Berichten: 1772
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Jippie, en ook een beetje bibber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 17:43

Morgen ga ik, na ongeveer twee jaar, weer rijden. Ik ben een paar jaar geleden van een paard gevallen en ik weet nog steeds niet wat er toen allemaal gebeurd is. Ik ben waarschijnlijk met mijn hoofd tegen een boom gevallen en had dus een zware hersenschudding. Om een lang verhaal kort te maken; ik ben er toen dus niet meteen weer op geklommen. Best logisch, maar sindsdien ben ik dus behoorlijk bang op een paard. Ik heb een paar keer geprobeerd om weer te rijden, maar ik ben gewoon te bang. Als ik naast een paard sta is er niets aan de hand. Dan kunnen ze alles doen en ik vertrek geen spier, maar zodra ik er op zit... Brrr.
Maar goed, ik ben nu al een tijdje aan de gang als vrijwilliger op een manege voor gehandicapten. Ik ken de paarden nu een beetje en heb dus maar weer de stoute schoenen aangetrokken en aan de instructrice gevraagd of er ergens in een les nog een plaatsje voor me was en jawel, morgen de eerste les. Ik heb er onwijs veel zin in, maar knijp 'm toch wel een beetje.
Raar, hè, aan de ene kant vind ik het eng, maar het blijft me trekken. Het zal dat ongeneeslijke paardenvirus wel zijn Lachen

Groetjes,
Niamh

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:49

Veel plezier dan voor morgen! Wat voor een les is dat? Mee met de gehandicapen of gewoon? Groetjes

_Tien_

Berichten: 1772
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 17:53

Dank je wel.
Het is een gewone les inderdaad, die hebben ze ook.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:42

Kan me wel voorstellen dat je een bepaald soort angst voelt zodra je erop stapt maar denk dat je op zo'n manege geen verkeerde keus maakt om er weer voor de eerste keer erop te stappen.
Lijkt mij dat ze echt wel weten wat ze in huis halen voor die gehandicapten.
In ieder geval veel succes en veel plezier en maak er wat moois van.

Roosch

Berichten: 36650
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:08

Heel erg veel plezier
Als het niet meteen lukt, wacht nog maar een tijdje Lachen

_Tien_

Berichten: 1772
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 21:17

Bedankt!
Ik durf het nu ook wat beter, juist omdat die paarden met gehandicapten werken. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Misschien is dit de plek om het vertrouwen weer terug te krijgen.
Ik laat snel weten hoe het was.

linny2

Berichten: 652
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: broek op langedijk/noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:58

veel succes OK dan! en je kunt het best hoor *LOL* !! Als je het zelf maar echt wil!! *LOL*

kuz linda

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:59

Succes morgen! Dat is weer een hele stap, om er toch weer op te gaan. Ik kan er over meepraten. Wel lekker dat je de pony's/paarden al kent. Dat stelt een beetje gerust...

veel plezier morgen, het komt vast goed!

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:53

Ik denk dat je wel met een gerust hart op zo'n paard kan stappen aangezien er ook gehandicapten op rijden...
In ieder geval veel succes en ik hoop dat je hierna minder bang bent Lachen