Trail met Piropo gereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Trail met Piropo gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 23:06

Ik heb zondag "Trail" gereden met Piropo, de westerenruiters bij ons op de manege hadden dit georganiseerd voor de dressuur- en vrijetijdsruiters.
Met zo'n poortje, een brug, plastic, een L vorm waar je voor- en achteruit doorheen moest, pionnen die je moest zigzaggen, ook weer voor- en achterwaards.
Een jute zak aan een touw achter je aan slepen Haha! Hier heb ik er wel een aantal wat harder door zien gaan....

Piep vond het allemaal wel best, hij was wel druk maar vond eigenlijk niets echt eng.
Hij zag het zeil op de grond niet eens en stond op de brug een piaff te doen Haha!
Alleen kwam ik niet door die poort, ik moest mijn hand op die poort houden en die dan openmaken, paard erdoor en poortje weer dicht, nou ik had ondertussen hele lange armen en de hele kudde koeien zou dus al ontsnapt zijn Haha!
Maar mijn paard heeft zijn koppie moeten gebruiken, hij was moeier na dit uurtje dan na een uur les,
Heb nu al gezegd dat we het de volgende keer weer doen, echt gaaf.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 09:05

Wat leuk dat je dat gedaan heb. Ikzelf vind dat een van de leukste onderdelen. Voor een paard is het best zwaar dat westernrijden, ook al denken de meeste daar te licht over. En Cloris, troost je, ook de meer ervaren trailrijders hebben vaak problemen met het hek Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:30

Ik heb wel gekeken, maar ik heb jou natuurlijk gemist.

Ik wist niet dat het er was, anders had ik ook wel meegedaan.

Ik denk trouwens dat het een grote ramp zou worden hoor als ik met een zak achter me aanslepend door de bak moet gaan, ik denk dat ik heeeeel hard ga Haha!

Flair lijkt heel rustig in de binnenbak, maar ik vraag me af of ik daar levend doorheen zou komen.