Fietsen met Pinky!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Fietsen met Pinky!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 22:22

Mijn fiets stond al 3 weken bij Pinky, helaas met een lekke band Lachen
Gister de band gemaakt en vandaag van plan om te gaan fietsen!

Pinky zijn hoofdstel, peesjes en strijkjes opgedaan en mn fiets gepakt. Ik erop en Pinky ernaast (goh). Oke, gewoon proberen. Ik weet dat er vanalles fout kon gaan maar ik ben gewoon aangefietst (Ik weet van Pinky dat hij dat kan, hij snapt alles metteen en ik vertrouw hem volledig, dus waarom niet?). Eerst het rustige landweggetje af. Lekker in een rustig drafje. Wauw, ik had bijna geen oog meer voor de weg zo mooi liep hij Kwijl
Oortjes naar voren en die benen hoog optillen en dat in een uitgestrekte draf Kwijl
We hebben niet echt lang gefiets. 15 minuten maar ofzo (mijn vriendje was op stal aan het wachten Lachen ). Maar ik weet zeker dat ik het vaker ga doen. Zo super mooi om te zien.. *Trots*
En natuurlijk goed voor zijn conditie en spieren Lachen
Dus binnenkort foto's van mijn veelzijdige pony: langs de fiets! :d

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:05

Bill vindt het ook heerlijk, dus je kunt in het vervolg ipv je hond ook je paard naast de fiets uitlaten Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Fietsen met Pinky!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 02:09

Pinky_girl schreef:
Pinky zijn hoofdstel, peesjes en strijkjes opgedaan en mn fiets gepakt.


Ha, de strijklappen passen? Haha!

Maar goed, met je pony fietsen is een uitstekende afwisseling. Ik fiets met Isabeau ook veel, het is weer eens wat anders dan aanspannen of longeren.......en idd lekker goed voor allebei jullie conditie!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:09

Leuk is dat he, ik doe het ook regelmatig me Polly, ze heeft er mooie regelmatige gangen van gekregen, en loopt nu ook mooi ruim.
Crossen aan de fiets vind ze het mooist, het is een machtig mooi gezicht dat zo'n beesie aan de fiets enorm uit zijn dak kan gaan maar dat je wel de controle hebt. Ze zijn dan zo sterk (goed je schouderspieren trainen voor je gaat crossen)