poging tot galop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

poging tot galop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 17:51

Vandaag ging het rijden met jamaica in stap en draf zo goed dat ik dacht, laat ik eens een galopje proberen, kijken wat ze doet.
Nou, dat was niet zo'n goed plan dus Haha!
Ik wachte een hoek af, geef de hulpen (incl stemhulp) en krijg een paar heftige bokken terug.
Dus ik terug genomen, niks aan de hand.
Weer even wat gestapt en gedraafd, en weer geprobeert, zelfde verhaal. Echter nu ging ze toen ze uitgebokt was vol op de rem. Dus ik drijf aan om weer te gaan stappen, en ok, ze steigert wel vaker als ze mijn benen voelt, daar zijn we hard aan aan het werken, maar nu ging ze wel heel erg hoog, heb me dus even om haar hals vast gegrepen terwijl ik haar maar voorwaarts bleef drijven.
Eng vond ik het eigenlijk niet, maar had het niet van haar verwacht.
Ach, komt allemaal wel goed met jamey


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 21:12

Kawa, ik heb wel ervaring met jonge dieren (althans, ligt eraan wat je onder ervaring verstaat) En ik heb goede begleiding.
Verder is het niet zo dat ze van mij perse moet galoperen. Gister ging het rijden in stap en draf gewoon heel erg goed, vandaar dat ik eens een galopje wilde proberen. Wat dus duidelijk niet lukte.
Vandaag deed ze het ook heel erg goed, maar heb geeneens aan galop gedacht.
Kim, waarom niet buiten, tja, was mijn idee ook al, maar de veiligste berm waar ik het zou willen proberen (zonder verkeer dus) is op het moment een maanlandschap. Helemaal verrot gereden door trekkers dus


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 21:42

een paar pasjes galop heb ik ook wel gehad hoor, met veel moeite, maar wel gedaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: journee, karelien, Karintich, Titsia en 100 bezoekers