Slaap kindje slaap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Slaap kindje slaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 22:56

Vandaag was ik al om 11 uur op de manege, het was zulk lekker weer, met dat zonnetje zelfs best warm. De kleine bak was leeg dus heb ik Levi erin gezet. Eerst een beetje gaan spelen, wegjagen enzo en ik heb 'tikkertje' gespeeld hihi, ik raakte hem aan en rende daarna snel weg, hij achter mij aan rennen en als ik mij in 1 keer omdraaide stoof hij snel de andere kant op Haha!
Toen ik moe was, liet ik hem met rust en ging op een stoel in de bak zitten. Inmiddels had ik Sharon (die trouwens verkocht is Verdrietig gelukkig wel aan mensen van de manege, dus ik kan haar nog af en toe zien, zij staat weer in het weiland, in haar eentje dat vind ik wel zielig maarja dat is mijn beslissing niet) erbij gezet.

Levi kwam telkens bij mij staan en ging na een tijdje staan gapen Haha! en jahoor hij ging liggen Lovers zo'n lief gezicht! Ik ben er voorzichtig bij gaan zitten en later ging hij zelfs helemaal languit Slapen Sharon ging ook slapen hihi zat ik daar tussen 2 slapende paarden in Lovers

Onzettend jammer dat ik geen fototoestel bij de hand had, zoiets maak je niet iedere dag mee!

Na een uurtje waren ze weer wakker en kwamen er wat meer mensen op de manege. Paarden langs de bakrand enzo en daar ging Levi mee kroelen Lovers Zelfs de dominanste merrie van de manege die absoluut niet sociaal is naar andere paarden (elk paard schopt ze weg) ontdooide bij Levi haha volgens mij kwamen er moedergevoelens ofzo boven bij haar.

Na 3 en half uur! (tjonge ik heb nog nooit zolang kunnen losgooien zonder dat iemand kwam vragen of ik de bak uit wilde gaan, omdat ze wilde rijden/longeren ofzo) heb ik ze eruit gehaald en op stal gezet.

Nadat Levi gegeten had is hij ook nog meegeweest als handpaard mee naar buiten. Een meisje zat op haar paard en hield Levi vast en ik liep ernaast en had Levi ook vast. En nou maar kijken of het goed ging Knipoog

Het ging super! Levi was heel rustig en liep best goed mee, na een uur was hij toch wel moe en op de terugweg ging hij daarom een paar x stilstaan hihi hij had geen zin meer Tong uitsteken Maarja we moesten wel naar huis dus had ie lekker pech en moest hij toch doorlopen.

Nou staat vast te soesen in zijn stalletje Dromen Lieve teddybeer Lovers

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:28

Leuk joh dat ie zo lekker ging slapen Lovers zie je idd niet elke dag, jammer dat je niet je fototoestel bij je had!
Jammer dat sharon verkocht is Verdrietig
Geef je knuffelbeer maar een lekkere knuf Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 12:55

aaaaaaaah wat lief joh, dat maak je vast neit vaak mee, hihi, die levi toch volgens mij vidnd die alles wel zo'n beetje goed Knipoog

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:18

Wat lief!!!!!!!! Lovers

Dan krijg je zo'n gaaf gevoel in je.
En het was er inderdaad lekker weer voor... alleen die avond niet Boos!