Een knuffel...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Een knuffel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 23:38

Mjah Ginger dus gister weg Verdrietig Maar vandaag wou Mariël me zowaar troosten. Nou jah, niet echt maar wel een beetje. Want ze houdt wel van aandacht enzow maar ik mag haar nooit knuffelen zeg maar met mijn armen om haar nek. En vanochtend was ik bij Mariël en ik was nog steeds helemaal in tranen enzow en toen ging ik haar zo knuffelen en ze ging heel liev blijven staan enzow Lachen Verdrietig Mjah die ben ik strax ook kwijt... Verward Maar t was wel heeeeel lief van haar Lachen Lachen


March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 12:01

Mariël is niet van mijzelf jammer genoeg. En voordat ik met haar bezig ging wist ik ook wel dat ze weg ging maar jah, na een week ben ik helemaal verkocht natuurlijk. Dus ik doe nu zoveel mogelijk met haar, ik geniet er van zolang ze er is. Mariël hebben ze voor de verkoop... Huilen


March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 15:28

pharagirlke schreef:
aaah arme meid Ach gut
sterkte als mariel weg is meisje....
krijg je daarna een nieuw paard om te verzorgen of ....


Mjah er zijn nog wel meer hoor. Mjah Ginger is nu dood en Mariël straks weg. Ben toch wel blij met de zekerheid dat Gemma (veulen van vorig jaar van Ginger dus ik heb toch nog een beetje Knipoog) in ieder geval wel blijft. Daar ben ik ook wel veel mee bezig. Trude en Toetsie zijn er ook nog wel maar daar heb ik niet zoveel mee mjah, als ik daar straks veel mee omga dan ook heus wel Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mika11 en 12 bezoekers