Heb het echt helemaal gehad...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Heb het echt helemaal gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 18:03

met die f*cking hoefsmid van me Boos! , ben verdomme een nieuwe klant (naja er gaan nu na 3 mnd HOPELIJK voor de 2e keer ijzers onder) en hij laat me gewoon al 2 weken barsten, en afbellen ho maar.

Snap best dat die lui het druk hebben maar een beetje sociaal gedrag kan geen kwaad.

2 weken geleden begonnen met bellen: joh X heb je vandeweek of volgende week tijd voor 4 nieuwe ijzertjes.
X: ja hoor geen probleem, ik bel je vandeweek ff terug want ik heb mn agenda niet bij...
Ik: okeej....

eind vd week vrijdag:
ik: joh je zou toch terug bellen, weet je al wat.....
X: oh sjips... ik bel je morgen even terug....

inmiddels maandag:
ik: joehoe.... leef je nog? Je zou zaterdag terugbellen, waneer kom je nou?
X: morgenochtend?
ik: ja hallo ik werk hoor, zo snel kan ik geen vrij krijgen.... donderdag of vrijdag kan wel. Dr ijzers vallen er na 3 mnd bijna onder vandaan en ga maandag op vakantie dus het moet wel NU gebeuren.
X: vrijdagmiddag vroeg maar doen?
ik: prima bedankt!

inmiddels dus bijna 6 uur....
ik: Zegeeh X mn vriend zit al sinds 12 uur op je te wachten, was je nog van plan te komen?
X: ik heb vandaag geen tijd kun je maandag...
ik: ben het nu echt zat X, je komt vanavond of morgenochtend en geen dag later, ben nu al 2 weken aan het proberen een afspraak met je te maken, telkens krijg ik loze beloftes, en komen ho maar.... Ik ben hartstikke zuinig op de hoeven van mn paard en het zou fijn zijn als jij dat ook bent, ik betaal je er grof voor (90 euri voor 4 ijzertjes jaja u leest het goed) en ik bel op tijd dus je komt maar..... zondag ga ik met vakantie en voor die tijd moeten die ijzers vervangen zijn, dat laat ik niet door mn verzorgster van 15 regelen, zeker niet als je zo laks bent in het nakomen van je afspraken.
X: stil........ okeej dan kom ik zo vroeg mogelijk...
ik: ik moet het nog zien gebeuren...
X: ik kom echt....
ik: jaja.... nou we zullen zien....

Nog iemand die een hoefsmid in de aanbieding heeft in de buurt van Rotterdam, graag een die wel netjes afbelt als hij het niet red qua tijd, of liever nog een die zn afspraken wel nakomt.

Of kun je in bodegraven gewoon afspraken maken en langsgaan met je knollie, dan ga ik daar wel heen, net zo makkelijk, heb toch een trailer voor de deur staan.

Heb geloof ik nu alweer spijt van mn ijzers, vandewinter gaan ze er weer lekker onder vandaan, ga ik wel weer zelf bekappen, heb ik tenminste geen last meer van dit soort ongein, beviel me prima al die jaren

Zo dat lucht ff op..... Haha!

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:06

Zo dat is idd heel vervelend, gelukkig komt mijn smid altijd!! Als hij niet kan belt ie wel netjes af!!!

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:12

Welke Smid heb je dan? Ik zal eens bij mij op stal rondkijken naar een goede voor je!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:20

Mijne komt ook altijd.. Maar ik weet er geen in Rotterdam.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:32

Jij had toch altijd dezelfde als mij?
Is die geen optie meer?

Verder weet ik er eigenlijk geen 1, ben er niet zo thuis in en mis er ook weinig aan als ik het zo lees Tong uitsteken

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 18:58

Lekker klantvriendelijk dit.
Ik hoop dat hij nu wel komt.

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:55

Vippie schreef:
inmiddels dus bijna 6 uur....
ik: Zegeeh X mn vriend zit al sinds 12 uur op je te wachten, was je nog van plan te komen?


Vriend?? Volgens mij ben je getrouwd en is het je man Haha! Haha! Haha!

Nee hoor geintje, erg vervelend, ik ken het probleem.
Die hoefsmeden van tegenwoordig Boos!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:03

Vippie schreef:
Zo dat lucht ff op..... Haha!

ja he Haha! is altijd lekker om van die stomme dingen van je af te schrijven Haha!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:06

Ik ken het probleem, hang je een uurtje of 2 voor jan banketstaaf op stal rond. Je kunt ook niet echt iets gaan doen want de smid kan immers elk moment komen? (not)

We hebben nu een smid die zich aan zijn afspraken houdt èn ook nog eens snel komt als het nodig is (en hij doet ook z'n werk nog goed Knipoog).

Daarbij verkeer ik in de luxe positie dat ik er niet eens bij hoef te zijn als de smid komt. Staleigenaar plukt mijn paard van stal èn schiet de betaling voor OK dan!

Tango40
Berichten: 330
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Noord drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:11

Idd. Ik kan met je mee praten.
Gelukkig was mijn stage twee weken uitgesteld wegens stallen te kort anders stond ik op een top dressuurstal en een paard zonder ijzers!!

Ik heb twee weken rond gebeld voor een nieuwe smid en iedereen zat vol en degene die terug zouden bellen, bellen gewoon niet weer!!
Ik werd er echt stapel gek van.
Nu eindelijk een goede smid gevonden voor een normale prijs.

K vindt wel dat je veel moet betalen. Bij mij kost het 70 euro voor rond om ijzers.

Nou nog succes met het zoeken naar een andere smid!

Groetjes

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:16

Ik ken de problemen. Mijn paarden staan gelukkig niet op ijzers, maar het kost wel aardig wat 'moeite' om ze bekapt te krijgen. Pluspunt voor de smid: hij plukt ze zelf uit de wei! Behalve de laatste keer dan, toen had één van de dames helemaal geen zin om door zo'n grote kerel gevangen te worden Lachen

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:19

Probeer anders als hij er is om te beslaan, gelijk een nieuwe afspraak te maken?
Ik zou zeggen vraag het gewoon bij Bodegraven...misschien dat er nog nieuwe klanten worden aangenomen

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:25

IlsjePilsje schreef:
Probeer anders als hij er is om te beslaan, gelijk een nieuwe afspraak te maken?
Ik zou zeggen vraag het gewoon bij Bodegraven...misschien dat er nog nieuwe klanten worden aangenomen

Zo gaan wij het ook doen, anders kom je er echt niet tussen! Hoefsmeden hebben het vak druk, omdat er niet zoveel zijn.. en wat denk je van al die afstanden rijden van boerderij naar boerderij..? Misselijk
lijkt me ook niet echt snel gaan..
Maar socialer had je hoefsmid wel kunnen zijn zeg! Boos!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:26

off topic: De kotsmiley!!! doet het! Tong uitsteken

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:11

Tango40 schreef:
Idd. Gelukkig was mijn stage twee weken uitgesteld wegens stallen te kort anders stond ik op een top dressuurstal en een paard zonder ijzers!!



En mag je daar niet zonder ijzers staan dan? Wat een onzin zeg.

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:00

De smid in Bodegraven heeft het erg druk en het duurt wel even voordat je daar een afspraak hebt (als je niet al vaste klant was).
Ik heb echt een supersmid OK dan! Komt altijd 1 of 2 dagen nadat ik 'm bel en als er een noodgeval is nog dezelfde dag. Laatst had mijn paard een hoefscheur en het paard van een vriendin was een ijzer kwijt. We hebben gebeld en na 10 minuten stond hij voor de deur. Hij was toch in de buurt en kwam gelijk maar even langs.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:11

pff snap best dat je het heb gehad.
Ik heb een goeie. HIj komt niet altijd psies op tijd maar is goed en goedkoop(55 euries rondom warm)
Laatst had danc een los ijzers en huppakee opnieuw er onder voor niks!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 07:44

IlsjePilsje schreef:
Probeer anders als hij er is om te beslaan, gelijk een nieuwe afspraak te maken?
Ik zou zeggen vraag het gewoon bij Bodegraven...misschien dat er nog nieuwe klanten worden aangenomen


Probleem was dat ik niet wist hoe lang ze met dr ijzers zou doen, en van te voren afspraken maken heeft blijkbaar ook geen nut, dat probeerde ik 2 weken geleden ook al nl..... maarja ik heb maar 1 paard dus ben niet belangrijk blijkbaar.
Ik ga zomteen Bodegraven bellen, eens kijken wat ik daar kan regelen.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:15

Heb je het nummer van de mijne nog dan?? Die komt soms ook gewoon op zon- en feestdagen. O ja, ik moet hem ook nog even bellen........Ga ik zo maar even doen dus.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:23

mijn god daar word je ook ziek van, ik heb er een die komt zelfs als het moet op haar vrije dag

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 10:33

Jorie schreef:
Heb je het nummer van de mijne nog dan?? Die komt soms ook gewoon op zon- en feestdagen. O ja, ik moet hem ook nog even bellen........Ga ik zo maar even doen dus.


Jep das was Rense he? Mocht klojo nog niet zijn geweest voor 12 uur dan ga ik hem maar even bellen, zit echt te koken hier achter mn pc.... Boos!

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:39

jeetje we een ****
ik zou gewoon zoeken naar ene betere

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:45

Vippie schreef:
Jep das was Rense he? Mocht klojo nog niet zijn geweest voor 12 uur dan ga ik hem maar even bellen, zit echt te koken hier achter mn pc.... Boos!


Yes.......o, je hebt het nummer dus nog. Mooi!

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 12:54

Zo'n hoefsmid had ik dus eerder ook. Die liet me ook altijd weer barsten. Nu heb ik een superhoefsmid waar ik goed mee overweg kan en hij kan het ook goed vinden met mijn paarden. Ik kan meestal ook wel vrij vlot een afspraak met hem maken. En hij gaat echt zo super met mijn paarden om! Wat ze ook doen hij zal nooit kwaad worden. En ik betaal voor rondom ijzers € 70,-

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:01

Dat is inderdaad niet normaal wat ie doet
Wij hadden er een paar jaar geleden ook zo een, die gaf gewoon de grote stallen voorrang, nouja dat kan als je dat zo wil maar zeg dat dan gewoon ipv op deze manier.