ben net terug en nu dit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

ben net terug en nu dit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 22:15

Ik ben net terug van mijn vakantie in kos. En ik dacht meteen ik ga naar mijn paardje toe. Toen ik daar aankwam sprongen de tranen in mijn ogen. De smid had haar beslagen en echt verknalt. Ze stond er de vorige keer zo mooi bij (andere smid gedaan). En nu niet meer Verdrietig . Ze hebben haar voor rond gezet zoals altijd en met zooltjes en dat heeft ze nog nooit gehad. En achter ook. Het was echt rot op te zien. Voor uit 1 hoef is er een heel stuk hoef weg. Snik. Ik ga morgen of zow foto's maken en dan zal ik de foto's op bokt zetten dan kunnen jullie het met eigen ogen zien. Het is gewoon om te janken. Maar verder is wel alles goed met haar en ik heb gelijk een andere smid gebelt en die komt haar maandag corigeren. En daar ben ik wel blij om maar ik baal er echt van.

zondag krinfinale rijden


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 22:21

ja dat hoop ik ook ben echt verdrietig

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 22:36

dat was mijn eigen hoefsmid en ik had uitgelegd dat hij haar moest beslaan zoals altijd. Maar dat was de eerste keer voor hem omdat ze pas gekocht is. En daarvoor heeft de hoefsmid van mijn instruktice haar beslagen. En nu mijn eigen hoefsmid dus. Maar ik ga morgen foto's maken. En dan zal ik laten zien wat ik bedoel

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 10:26

ja dat snap ik wel. Maar de mensen waar hij gestalt staat zijn erbij geweest. En hij heeft er zooltjes onder gezet en ik snap niet waarom ze loopt al zeker 12 jaar met ronde ijzers voor en achter gewoon zoals altijd. Dus ik snap niet waarom ie dat heeft gedaan. Maar ik mocht van mijn vader nog niet bellen naar onze smid want dat deed ie zelf wel. Hij komt volgende week pas terug van vakantie. En hij wou zelf bellen. Maar maandag komt er een goede smid die bij ons op stal altijd komt. En hij gaat haar corrigeren. Ik ga vanmiddag om 3 uur foto's maken en dan zal ik het laten zien. Dan krijg je meer beeld van het verhaal. Dan kun je het met eigen ogen zien. Haha!

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 10:47

Maandag komt johan van veghel. Ik laat mijn smid nooit meer komen. Want ze heeft geen hoefkatrol dus ze heeft ook geen zooltjes nodig.

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 10:53

Ik weet zelf wel hoe mijn paard beslagen moet worden en ze is al 12 jaar hetzelfde en dat hoeft hij niet te veranderen. En ik trek niet snel conclusies want iedereen zegt het dat ze er heel slecht bij staat. Maar dat zie je vanmiddag zelf wel als er foto's zijn.

zondag krinfinale rijden


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 11:41

nou de vorige keer is ze beslagen door henk van veghel. En die wou geen nieuwe klanten meer. Maar ze moest nu echt naar de smid en ik had twan gebelt, dat is mijn smid van aron en palinde. Die had hester nog nooit beslagen. Dus ik uitgelegt aan de telefoon dat ie haar het zelfde moest beslaan als de vorige keer. En dat heeft ie niet gedaan. Ze heeft nu vette platte voeten en het lijkt wel of ie haar bijna niet bekapt heeft. Want ze heeft nog lange hoeven. Dus nou komt maandag johan van veghel de zoon van henk. En die zal er naar kijken. En als ie fout is beslagen dan hoef ik geen verdere samenwerking met twan meer.

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 11:51

Die ga ik vanmiddag maken. Dus ze staan er rond 4 uur op Haha!

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 22:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou dit is dus het resultaat. Nu kunnen jullie het ook zien.

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 22:06

Dat weet ik niet. Maar vind je niet dat ze wat plat op haar voeten staat. En waarom een losse wand aan de voorkant. Dat heb ik nog nooit gezien. En anders had ik dat wel gemerkt. En ik snap dan niet waarom die dat ook aan de achterkant heeft gezet????

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 22:18

okey goed advies. Maar maandag komt er toch een andere smid. En als mijn vader thuis is dan regelt die dat zelf met twan. Haha!

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 07:56

dat weet ik dus niet waarom ze voor ronde ijzers heeft. Ze heeft vroeger waarschijnlijk iets aan haar voeten gehad en daarom moet dat. Want anders gaat ze verkeerd lopen. Ik heb haar zo gekocht omdat ze braaf was. En ze kan goed leven op die ijzers. Haha!

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 10:42

ja ze heeft iets aan haar pezen gehad en door een rond ijzer verplaats je haar gewicht anders over haar benen. En dan is het weer goed.

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 20:32

daar zeg ik ook niks over. Maar ik wacht wel tot maandag kijken wat de smid zegt Haha!

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 20:57

sorry mensen als ik een beetje arragant heb gereageert. Ik weet dat jullie het goed bedoelen maar ik had een pest humeur. Bedankt voor jullie goede reachties x judith

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 17:10

Nou vandaag is de hoefsmid geweest. En die kon er niks aan doen. Als hij haar ging beslaan hield ie niets meer over. Ze heeft dus echt super slechte hoeven. Dankzij de biotine komt dat wel goed. Maar over een paar weken dan kijkt ie verder hoe het moet. Ze stond inderdaad plat op haar voeten. Maar de hoeven waren zo kapot dat ie echt niks kon doen. En dat gat duurt zeken een half jaar voor dat dat weg is. Daarom heeft ie er zooltjes ondergelegd. Dus het komt goed maar het duurt wel ff. Haha! Ik weer blij Haha!

zondag krinfinale rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Jet, judith_irene, Juniores, juniper, Kalea, Leedebee, nikkietjuh, Sanet, SemrushBot en 126 bezoekers