wat is alles toch heerlijk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

wat is alles toch heerlijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 16:09

geweldige dag vandaag, mooi weer, lekker temperatuurtje dus ikke ben op mn fiets gesprongen om een buitenrit te gaan maken op een van mijn verz pony's. zat te twijfelen tussen shico (fjord) of sabina (oude tante Haha! ). zoals altijd eerst richting sabina. de veulens staan er nog steesd, zijn inmiddels al bijna 1 maar kennen nog niets. ja ok ik kon er 1 pakken en poetsen maar daar had je het ook wel mee gehad (dat was t veulen van sabien). t veulen van jolanda is precies dr moeder. eerst nieuwsgierig doen maar als je dichterbij komt heeeeel snel wegdraaien. gekke doos. dus die kreeg ik niet, heb dr ook niet kunnen poetsen *jammer* Toen samen met de boer en henk (zoon vd boer) de pony's buiten gezet. zij de veulens ikke sabje. Lovers toen ze even buiten stonden heb ik sabientje nog even gepoetst, vond ze wel lekker geloof ik. maar in tegenstelling tot dr veulen verhaarde sabina nauwelijks, tuurlijk wel wat haartjes maar niet zo veel als er bij manon vanaf kwamen. zal ook wel aan de leeftijd liggen (sab is bijna 22). Sab had ook wat rare plekjes op dr rug, dus rijden ging niet. jammer maar laat sab maar lekker genieten in de wei
toen langs Shico. even staan knuffen maar helaas was er niemand thuis dus zat de schuur op slot. kon dus niet bij t zadel Verdrietig Dus bleef t bij knuffies doen Lovers
daarna weer richting huis gegaan, even een omweggetje gemaakt via Moby Mieke en Minoes (veulens van twee jaar terug en t jaar daarvoor). Moby zag me gelijk, stond me heel intelligent aan te kijken. Mieke stond bij Moob dus die had me later ook door Haha! Alleen Minoes heb ik niet gezien, maar dat geeft niet. volgende keer beter denk ik maar Lachen

al met al een heerlijke middag lekker uitgewaaid en genoten van de pony's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 18:13

Klinkt als een fijne middag! Het was er ook echt het weer voor, niet waar?