Discussie: een praam is zielig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 00:25

Welnee, een volkomen gestresst paard waar 6 man met grof geweld aan moeten hangen om 'm rustig te houden dat is pas zielig!

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:59

lageveld"]
[quote="Margreet schreef:
Welnee, een volkomen gestresst paard waar 6 man met grof geweld aan moeten hangen om 'm rustig te houden dat is pas zielig!


Hoe je een paard rustig kunt houden door er met zes man aan te gaan hangen moet je me toch eens voordoen Knipoog Maar zo zul je het wel niet bedoelen.
[/quote]

Got the point! Knipoog
Als je inderdaad met 6 mensen een paard volkomen rustig en braaf kon houden dan zou iedereen het vast zo doen en zonder praam, maar helaas gaat dat niet.
Iedereen heeft het vast wel eens gezien: er moet iets gebeuren met een paard, van injectie tot scheren, maakt niet uit wat, maar het dier wil niet en stribbelt tegen. Steeds meer mensen komen zich er mee bemoeien, met allemaal hun eigen theoriƫn en methodes en het paard wordt steeds gestresster. Uiteindelijk lukt het dan vaak wel, maar vraag niet hoe. Nou doe mij dan maar een praam hoor! Ik vind het wel een beetje een keuze tussen 2 kwaden, liever zonder natuurlijk, maar dat gaat nou eenmaal niet altijd en dan heb ik toch liever een praam (pijnlijk of niet) dan een paard waar jan en alleman zich mee bemoeit en dat helemaal over de zeik gaat.

Nulla tenaci invia est via

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 bezoekers