en toen kreeg ik een droom........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

en toen kreeg ik een droom........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 20:15

vanmiddag zat ik op de fiets en zoals gewoonlijk droom ik dan voortdurend weg.
maar deze keer draaide de droom naar een hopelijk zichtbare uitvoering ervan!alsvolgt:
door dat ik sinds mijn relatie stuk is ik niet meer samenwoon en de kosten alleen moet dragen en daardoor financieel echt krap zit ,zijn speciale dingetjes doen niet meer voor mij weggelegt.vind ik helemaal niet erg hoor ik heb mijn tinkie en snow en dat vind ik al speciaal genoeg en dat geeft mij ook daarnaast nog eens mijn houvast en mijn geluk-gevoel.maar tink heeft zich de laatste maanden erg mooi ontwikkeld(vind ik dan)dat ik me ineens bedacht misschien mee te doen aan de keuring deze zomer.maar als ik aan de keuring mee doe wil ik behalve dat ook écht meedoen:nieuwe zweet(show)deken,het liefst met sponsor naam erop(hahahaha)en een mooi keuringshalster van leer met een mooie voorbrengketting,en natuurlijk moet er dan een trailer gehuurd worden en ik wil dat ze dan word voorgebracht door een echte voorbrenger(oftewel iemand die dat veel doet)en tja daar betaal je natuurlijk ook voor!
dus dat gaat natuurlijk wel wat kosten!
maar als ik nu probeer steeds wat centjes apart te houden kan ik heel misschien dit wel voor elkaar boksen.ik hoop ook nog dat de keuring ná mijn verjaardag komt want dan heb ik misschien nog wat verjaarscentjes Haha!
dus dit droompje van mij kan ik misschien nog wel waarmaken:wauw heb ik daar even een mooi doel om de komende maanden voor te trainen!!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:23

Ik hoop echt voor je dat deze droom werkelijkheid wordt! En ik denk ook zeker dat hij waar te maken is. En als het dit jaar niet lukt, dan toch gewoon volgend jaar? Tinkie is nog jong. Je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken en naar toe te werken.
En als je het mij vraagt, eindigt jouw mooie meisje heeeel hoog! Party!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:23

Dromen is af en toe heerlijk, kan je lekker fantaseren over iets wat je graag wilt.
Gelukkig kan je dromen ook uit laten komen.... ik hoop dat het jou gaat lukken. Lijkt me zo gaaf, tinki op een show.. Lovers

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:43

Ik hoop echt voor je dat je droom werkelijkheid wordt!
Tink zal het vast goed doen op de keuring! Lovers

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:43

Tof joh! Gewoon doen. Niet geschoten altijd mis zeggen ze wel eens. En ik geloof er heilig in dat er genoeg bokkers zijn die je willen helpen (trailer ter beschikking stellen oid, misschien iemand die iemand kent etc etc). Ik ben zelf niet zo'n keuringsmens, dus mij moet je helaas niet hebben. Doe maar lekker brutaal hoor, gewoon vragen! Go Sanderijn! Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:26

mhhh als je de datum weet en ik kan / heb zelf geen keuringen/wedstrijden dan heb je bij deze al een chauffeur en een luxe 1.5 paards trailer Lachen

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:55

Suc6. Dat lijkt mij echt geweldig. Toch wel leuk, aan iedereen kunnen laten zien hoe mooi Tink is.

Dat geweldige moment is voor mij al heel dicht bij aan het komen *bibber*.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 23:46

Jaaaah Sannie, doen!!!!! Haha! Wat een superidee zeg!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:01

Als Nimber die dag voor vervoer zorgt, zorg ik voor de luxe zweetdeken (met sponsornaam)en het voorbreng halster met luxe lijn Haha!
Het is alleen paardenmaat.
Als Nimber niet kan rijden heb ik ook vervoer voor je.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:25

Is Tinker een welsh ?? Die keuringen zijn altijd in hengelo Gld, lekker dichtbij dus. Tel. stamboek 030-6934650 daar kun je informeren wanneer de keuring is. Hoe groot is haar "koppie" ? misschien heb ik wel een mooi show halster/hoofdstel voor haar

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 12:59

Ik weet dat Sanderijn niet zo vaak online is, dus ik wil wel ongeveer antwoorden... Correcties zijn welkom en excuse me for being rude ok?

Tink is een Welsh A volgens mij, niet zo heel groot. Heeft niet iemand ergens foto's van haar? In Sanderijns profiel misschien? Of op Heike's site volgens mij. Ik weet het ook allemaal niet precies, maar Tinkerbel is echt een klein pony'tje (ik ben grote paarden gewend he, niet boos zijn).

Volgens mij moet je ook nog een fanclub hebben die Tink aan gaan moedigen! Schijnheilig Ik ben wel van plan te komen... Name a date! Want dit gaan we gewoon ff allemaal regelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:28

Zo'n dag is nog veeeeel leuker met een enorme Boktfanclub..... Mochten de andere vervoersaanbieders afvallen, dan mag je mij polsen; we hebben een mooie andere veewagen, die vast wel een keer mee naar het Oosten wil.....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:28

Ja Sanderijn, ik doe mee!
Ik geef je wel op tijd jouw 'verjaardagscentjes', als de keuring eerder blijkt te zijn!
En mocht Kim onverwacht uitvallen of hun trailer, dan hebben wij er ook eentje tegen die tijd dusseh...

Hardstikke gaaf hoor, ik zie het al helemaal zitten. Wedden dat de mensen daar allemaal zitten te ' Kwijl Kwijl Kwijl '....

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:53

Ik wil je zweet(show)deken wel sponsoren hoor met mijn bedrijf(je).
Ik pb je wel ff!

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:25

Wat een leuk idee Sanderijn!! Dit gaat zeker lukken!!
Ik wil de fanclub wel helpen met aanmoedigen!!! *klap klap klap*
(en later komt er natuurlijk een succes-story in de Gelderlander, waar ik als het goed is dan stage loop... Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 07:15

Hihi, door de naam ging ik er vanuit dat het een tinker was, blijkt het een A-Welsh te zijn.
Kan je helaas niet mijn spullen gebruiken, want die hebben allemaal maatje lomp Haha!

Het aanbod voor vervoer blijft natuurlijk wel staan, als Nimber niet zou kunnen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:31

Whaaah!!! Sanderijn, ik richt een Tinkie-fanclub op hoor, voor de grote dag!!!

Ik heb geen verstand van wehlsjes, maar ik vind Tinkie mooooi!!
Toch een gaaf streven, ga er maar voor meid!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:19

He Sanne, komt dat door dat ene zinnetje wat ik je zei zaterdag? Nou ja, ik vind het een perfecte droom hoor! Als het goed is, hebben wij hier nog wel een voorbrenghoofdstelletje liggen, ik zal even kijken of ie nog wel "keuringsgeschikt" is!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:47

Hoi Sanderijn!
Wat een superidee! Tinkie gaat vast hoog scoren op de keuring!
Zoek je nog steeds een voorbrenger?
Misschien dat ik dan wel iemand kan regelen.
Ik ken een meisje uit Westendorp die altijd de hengsten van hengstenhouderij Hofs voorbrengt. Vorig jaar heeft zij ook gratis onze merrie voorgebracht. Ik kan haar als je wilt vragen om Tinkie voor te brengen.
Ervaring heeft ze genoeg, dus pb me maar als je nog iemand zoekt, dan ga ik Loes vragen.

Enne...de fanclub wordt ook door mij gesponsord hoor!

Groetjes Patricia

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 13:10

ooooo wat een geweldig lieve reacties allemaal!*bllos ervan hoor*
nimber:onwijs lief aanbod en ook van ilindra!!!dankjullie wel!echt heel lief.
manon:helemaal te gek dat je een zweetdekentje wil sponsoren met je bedrijf!echt heeeeeeeeeeeel gaaf en errug lief van je!
dorine ook weer ontzettend lief!!ooo ik vind jullie geweldig!
de keuring is in hengelo gelderland en altijd in de maand juli meestal rond de 10 de of de 17de.jongens ik ben echt he-le-maal vereerd!!!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:29

Dat mag ook wel! *grin*
Nee, wij gaan daar op de keuring net iets té hard roepen dat Tink moet winnen... Of zou de jury dan juist iets anders doen? Nou ja, in juli kan ik ook mijn extreem korte topje wel aantrekken (hopen dat het een mannelijke jury is) Haha!
Het gaat helemaal lukken, en als je niet komt, dan komen wij je wel halen! }>