Quentin bij Harry Hoevers!! (verbazend!!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:37

Fijn dat deze man bij Quentin de punten heeft gevonden die hem waarschijnlijk parten speelden. Hopelijk gaat hij hierdoor beter in zijn vel zitten (lees minder pijn).
Alleen wat ik niet begrijp is dat je er al weer zo snel op kan. Normaal heeft een paard de tijd nodig om te herstellen na zo'n behandeling. Je moet je voorstellen wat voor druk er op bepaalde spieren lag door scheve wervels..etc. Nu is de druk weg, maar dat vergt evengoed tijd voor o.a. de spieren om weer in de nieuwe situatie te wennen.


Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:30

Renske20 schreef:
ik mag als ik ben gekraakt ook meteen alles weer doen, alleen de 1e dag geen zwaar werk

hij zei wel dat Q tijd nodig had om aan zn nieuwe manier van lopen te wennen, dus niet meteen vol gas aanpakken, maar als hij geen beweging krijgt, gaan de spieren weer vastzitten, en longeren is weer een te eenzijdige belasting, alsmaar datzelfde rondje lopen

ik doe rustig aan, ook omdat ik zelf nog niet helemaal be hersteld


O, ik mag de eerste dagen juist niet al te veel doen Knipoog . Ik moet het laten afhangen van in hoeverre ik nog napijn heb. En dat is met die nek van mij minimaal wel een week.

Natuurlijk is het niet goed om helemaal geen beweging te geven aan de paarden als ze behandeld zijn. Maar vooral als die rug behandeld is ben ik geen voorstander van belast werken. Maar ja, je moet maar goed kijken/voelen naar hoe Quentin het oppakt.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:47

Gelukkig dat je geen last van napijn hebt met je nek! Heb ik denk toch even een andere nek Knipoog .

Doe lekker rustig aan met Quentin en veel succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, AmberG, Indy_Mouse_9, juniper, Larislaatje, Leo, Megane, Muga, nuevo_mien, Sjors050, Telpeva, veerledec, Vetra, vierhoef, Whizz, Wopkebrok en 139 bezoekers