Quentin bij Harry Hoevers!! (verbazend!!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:27

Klinkt super OK dan!
Hopelijk zijn de problemen nu ook verholpen....
Succes met je nieuwe start!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:57

Mayo schreef:
Jeetje, da's ook niet veel Verward Ik gok alleen dat ik wel langs zou moeten gaan en dat hij niet mijn kant op komt... Scheve mond

Niet dat Kasje het echt nodig heeft, maar lijkt me toch wel fijn om het een keer te doen...

Is zeker niet duur Lachen
Zou hij niet te pushen zijn om voor een paar mensen deze richting op te komen? Denk ook niet dat Regina het echt nodig heeft, maar een keer na laten kijken kan nooit kwaad natuurlijk Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:02

Mayo schreef:
Dat zou wel een idee zijn, als dat kan, dan ben ik van de partij

Renske, heb jij misschien een tel.nr. voor mij? Dan kan ik eens informeren Lachen

Mocht dat te regelen zijn, en er is een ruimte nodig. Kan ik ook wel even de boer lief aankijken of hij z'n erf even ter beschikking wil stellen Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chicken01, Kmbrly, Natashaa, OmgiliBot, Poety, shaddy82, Ubermetrics en 104 bezoekers