Officiele bekentenis :+ Ik stop met Hof...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Officiele bekentenis :+ Ik stop met Hof...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 16:09

Nou ja, helemaal stoppen, dat niet...

Ff kijken hoe ik zal beginnen... *denkt*

Ik stop dus volgend jaar met Hof en de wedstrijden, het wil niet echt meer, ik heb het gevoel of komen we niet verder. Hof is niet echt een dressuurpony en ik ben al super blij dat we in de L gestart zijn. Maar hij vind dressuur dus niet echt leuk, terwijl ik er juist helemaal leip van ben. Dat gaat niet altijd goed samen, en daardoor hebben we ook regelmatig ruzie, dat is voor ons beiden niet leuk...

Volgend jaar mag ik van Afke met Ayco starten, een pony die ik echt super leuk vind!! En met hem zou ik denk ik ook verder kunnen komen dan met Hof. Lachen Hof is nooit echt dressuurmatig gereden, en aangezien hij al wat ouder is, is het moeilijker om het er nog in te krijgen. Hij heeft vooral met het nageeflijk lopen moeite, en dat zit op wedstrijden 'dwars' zeg maar (weet ff niet hoe ik het moet zeggen). Thuis doet ie het nu wel in stap en draf, maar op wedstrijden niet... En ik zou denk ik niet hoger met hem kunnen komen als L. Lachen

Ik ben nu 1x met Hof gestart in het L1 (152 en 152 punten Haha!), en rijd dit jaar nog gewoon wedstrijden met hem, zoals het nu staat hebben we 18 december de laatste Nagelbijten / Gniffelen *slik*. Ik hoop eerlijk gezegd wel dat we nog een (klein) winstpuntje in het L krijgen, want dat ik altijd mijn doel met Hof geweest.

Volgend jaar mag ik dus met Ayco starten! Daar heb ik nu al zin in Bloos Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Gelukkig mag ik Hof er nog gewoon bij blijven rijden van Afke! Haha! Ik wil dan ook sowieso (proberen) hem 2x in de week te blijven rijden.

Ik vind het eigenlijk nog best wel moeilijk, als ik eraan denk dat ik volgend jaar met hem 'stop', want ik ben gek op het manneke. Maar gelukkig mag ik hem erbij blijven rijden, en ik denk ook dat dit het beste voor ons beiden is.
Ik heb nu een paar keer gehad dat ik dacht van 'ow jee', maar als ik dan Ayco weer een gereden heb, of hem geknuffelt heb ofzo, dan krijg ik weer de kriebels Bloos

Ik ben iig heel blij dat ik Hoffie deze 2,5 jaar heb gereden, en ik hoop toch dat het nog veel langer word! Ik heb iig superveel geleerd van hem Lovers

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:13

ik zou hem wel zijn beweging en zijn aandacht blijven geven,want hij heeft voor jouw de l bereikt,terwijl dat tegen zijn zin was (zoals ik lees) en waarschijnlijk boven zijn kunnen,maar snap goed dat hij dit wel voor jouw heeft gedaan,hij zal zich afgedankt voelen terwijl hij zich zo hard had ingezit om jouw je zin te geven en de l te bereiken,en nu hij niet verder kan hij niets meer waard is.
ik zeg niet dat je hem nu afdankt,maar ik zou hem wel ook zijn beweging en aandacht blijven geven,want dat heeft die toch wel verdient he Lachen

ik zelf heb het nu ook met mijn merrie,ze heeft zich 2 jaar lang flink ingezet om dressuur te lopen en mij gelukkig te maken,nu kan en mag ze het niet meer aan het concour lopen en kan ze niet meer meer geven,en ik ben tevreden in wat we die twee jaar bereikt hebben en daar laat ik het bij,terwijl ik zelf dol graag nog wil starten en concour rijden.
maar mijn paardje gaat voor Lachen

veel plezier met je nieuwe pony Lachen
Laatst bijgewerkt door beautyfull_mickey op 04-08-04 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 16:15

Ik blijf hem ook zeker aandacht geven!! Dat wil ik zelf, want hij heeft veel voor me gedaan, en hij is nogal jaloers, en ik ben nog steeds verliefd op Hof om hem zo te maar ff te zeggen Tong uitsteken. Hij heeft het denk ik niet helemaal tegen zijn zin in gedaan, anders had ie het niet gedaan! Maar hij is toch liever aan het boscrossen Knipoog

Hof heeft nu trouwens nog wel een voordeel 's winters Haha! Als ik stallen van de andere pony's ga mesten, zal ik altijd die van Hof eerst doen Vork
Laatst bijgewerkt door Stinkmodder op 04-08-04 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:16

Jammer dat het niet zo wil met Hof, maar erg leuk dat je op die andere pony mag rijden!
Succes daarmee Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:18

Hoffieeeh schreef:
Ik blijf hem ook zeker aandacht geven!! Dat wil ik zelf, want hij heeft veel voor me gedaan, en hij is nogal jaloers, en ik ben nog steeds verliefd op Hof om hem zo te maar ff te zeggen Tong uitsteken. Hij heeft het denk ik niet helemaal tegen zijn zin in gedaan, anders had ie het niet gedaan! Maar hij is toch liever aan het boscrossen Knipoog

Hof heeft nu trouwens nog wel een voordeel 's winters Haha! Als ik stallen van de andere pony's ga mesten, zal ik altijd die van Hof eerst doen Vork


haha oke dan Lachen

wat voor soort pony is het die je nu gaat bijrijden?
(fotoooooo Haha! Tong uitsteken )

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:22

goed opgeschreven hoor OK dan!
t is misschien heel jammer dat je stopt met Hof, maar met Ayco kan je verder komen zoals je zelf zegt..
Hof heeft geen plezier in dressuur, en jij ook niet als hij er geen plezier in heeft.. dat zou toch zonde zijn Knipoog
ga lekker verder met Ayco... je kan hof toch nog gewoon rijden?
nou heb je twee superponys om te rijden! zou daar als ik jou was alleen maar blij om zijn (ben je ook wel weet ik) Lachen
je hebt al L bereikt met Hof.. dat is toch ook al heel wat?
om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat je nog zo lang door zou zetten met Hof OK dan! omdat ie dan weer vervelend was geweest, en dat het allemaal niet meer lukte (volgens jou)..
hardstikke goed dat je toch hebt doorgezet!
ga gewoon lekker met Ayco verder Haha!
Met Hof heb je bereikt wat je wou toch? haha die verdient zn rust nu ook wel Knipoog geen schuldgevoel hebben tegenover Hof... die vind het vast niet zo erg Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 16:23

Ayco is ook een haffie, net als Hof Tong uitsteken Het is een Altjo-ruintje van 4 jaar. Een foto staat wel in mn profiel Lachen

Citaat:
ik zelf heb het nu ook met mijn merrie,ze heeft zich 2 jaar lang flink ingezet om dressuur te lopen en mij gelukkig te maken,nu kan en mag ze het niet meer aan het concour lopen en kan ze niet meer meer geven,en ik ben tevreden in wat we die twee jaar bereikt hebben en daar laat ik het bij,terwijl ik zelf dol graag nog wil starten en concour rijden.
maar mijn paardje gaat voor

Ik ben ook superblij met wat ik met Hof bereikt heb! Als ik volgend jaar niet op Ayco mocht bijv, dan had ik ook doorgezet met Hof. Maar ik heb nu deze kans gekregen, en ik ben supergek op beide pony's. Daarom heb ik er ook veel over nagedacht, eerst vond ik het heel moeilijk om te beslissen, ik was steeds aan het twijfelen. Maar ik denk dat ik met Ayco verder kan komen met Hof, en dat ik daar qua dressuur rijden meer lol mee zal beleven zeg maar. Lachen En omdat ik Hof er nog gewoon bij mag rijden, heb ik dus hier voor gekozen.

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:09

jammer dat je met hof stopt.. jullie zijn leke combi!
maar aan de andere kant jij bent helemaal gek op ayco.. dan is dat ook leuk om hem te starten en dan hof er gewoon bij te rijden is natuurlijk ook harstikke leuk!
en dan kan je hem misschien altijd nog op onderlinge wedstrijden van de club starten..
en ik hoop voor je dat je nog een wp met hem haalt!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:15

jammer dat je stopt!! Haha!
jij en hof zijn echt cool samen!! Haha!

maar als je denkt dat dit beter is moet je het vooral doen

heel veel succes!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:05

Hm, dat had ik niet verwacht van je!

Maar als ik je verhaal lees heb je gelijk! Succes!
Edit : Turk Clown

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:19

Als ik dit zo lees is het idd een verstandige beslissing. Als het niet wil, zorgt dat alleen maar voor ergernissen en dat is voor Hof ook niet leuk.

Succes met Ayco!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:15

Dit lijkt mij ook een verstandige beslissing. Het lijkt me voor jou en Hof allebei beter. Gelukkig kan je het zo oplossen dat je ze nu allebei kan rijden! Lachen
Veel plezier en succes met Ayco!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 11:05

HedwigG"]
jammer dat je met hof stopt.. jullie zijn leke combi!
maar aan de andere kant jij bent helemaal gek op ayco.. dan is dat ook leuk om hem te starten en dan hof er gewoon bij te rijden is natuurlijk ook harstikke leuk!
en dan kan je hem misschien altijd nog op onderlinge wedstrijden van de club starten..
en ik hoop voor je dat je nog een wp met hem haalt!
[/quote]
Ik ben gek op beide, maar Ayco is een betere pony voor de wedstrijden. Lachen En op die onderlinge mag je ook met 2 starten, dus dan kan ik idd altijd Hof nog meenemen! Haha! (als het ook van Afke mag).

[quote="Cloverdale"]
jij en hof zijn echt cool samen!! Haha!
[/quote]
Woej Cool Haha!

[quote="Loesjuh schreef:
Dit lijkt mij ook een verstandige beslissing. Het lijkt me voor jou en Hof allebei beter. Gelukkig kan je het zo oplossen dat je ze nu allebei kan rijden! Lachen
Veel plezier en succes met Ayco!

Gelukkig mag ik ze allebei rijden! Haha!