Voor het eerst alleen naar het duin!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Voor het eerst alleen naar het duin!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 12:34

Vandaag ben ik met mijn paardje voor het eerst alleen naar het duin geweest! Op zich niet zo heel spectaculair, maar wel voor een een paard van drieƫnhalf. Daarbij is hij nog maar twee keer geweest met een ander paard. maar omdat het zo goed gaat langs de weg, vond ik dat ik het gewoon moest proberen. Verward

Nou, het ging toch super. Het leek wel of hij het al jaren doet , terwijl hij pas een paar maanden onder het zadel is. Natuurlijk heb ik niet te gek gedaan. Veel gestapt en af en toe lekker laten draven. Galopperen ook twee keer een kort stuk, maar dat is nog wel heel moeilijk voor hem. Scheve mond
ik merk wel dat het erg goed is om te doen. Hij moet nu echt goed opletten met lopen en zijn evenwicht gaan zoeken. Gelukkig is hij goed in te houden en crosst hij er niet vandoor. In het begin was hij wat drukker en wilde hij graag hard, maar dat werd al snel minder. En dat mag hij van mij ook.
Ik heb echt heel lekker gereden en ben onwijs trots op dat monster van me! Dat mag toch wel? Haha!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:43

hehe... wat is het duin...? Bloos

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:50

Fijn joh dat het zo goed ging.
Heerlijk he om een braaf paardje onder je kont te hebben OK dan!

vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 13:06

Ja, wat is het duin. Dat heb je niet in de Middle of nowhere. dat zijn van die zanderige heuvels met struiken en helmgras. Ach, "het duin" is ook spreektaal, je kunt lekker doorrijden naar het strand, maar dat is nog tever. Moet je eens gaan rijden, echt heerlijk!

En ja, het is inderdaad super om zo'n braaf paardje onder mijn kont te hebben. Maar soms is het wel een sukkel hoor! Hij schrikt niet van skeelerende mensen, maar een omgevallen boom is toch wel raar. Hij gaat er wel langs en loopt dan ook redelijk door. Ik zal niet gaan klagen, hij doet het idd echt super....

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:09

ooow klinkt gaaf, ik ga dat 20 augustus ook doen, mijn paard is 3 jaar en 2 maanden. hij is ook SUPER lief buiten. vandaar dat ik het ook ga proberen, er gaat waarschijnlijk een paard mee van stal en anders een paard die we daar huren. was jouw paard helemaal niet schrikkerig ofzo? en hoe reageerde hij overal op? ben best zenuwachtig maar wel spannend hoor.. Lachen

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:39

vonne schreef:
Hij schrikt niet van skeelerende mensen, maar een omgevallen boom is toch wel raar.

Heel herkenbaar, al is dat nu verleden tijd. Nog veel plezierige ritten gewenst.

vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 11:28

Totalmona, ik heb je gepbt.

Ik ga zeker nog vele ritten maken, maar eerst vooral nog alleen met hem. Het is nu eenmaal prettig als je niet afhankelijk bent van anderen wanneer je een buitenrit wilt maken. Toch??