Lyca is zooo lief.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Lyca is zooo lief.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 23:22

Vorige week had Martijn de eigenaar van Lyca gevraagt of ik haar niet wat wilde longeren enzo omdat hij niet zoveel tijd heeft. Ze is nu nog te druk namelijk om er alleen op te gaan rijden, Martijn moet daar dus wel bij zijn.
Dus heb ik haar van de week een paar keer gelongeert en lekker uitgebreid gepoetst.

Met poetsen is ze echt super lief, wanneer je dan haar benen aan het poetsen bent dan komt ze heel lief kijken, en wanneer ik de staart uitpluis kijkt zo ook achter om om te kijken wat ik aan het doen ben, zooo lief.

De 1e en 2e keer met longeren was ze echt heel erg druk, maar ze begint nu al steeds rustiger te worden. Dus vind ik dat ik er wel op kan, maarja als martijn er niet is schiet het ook niet echt op.

Jammer genoeg kan ik haar niet met bijzet longeren omdat ze onder haar buik ( waar de singel zit) kaal begint te worden. Dit komt doordat martijn haar niet goed poetste en haar vacht amper kon ademen doordat ze steeds een deken op heeft. Kan daardoor dus trouwens ook niet rijden. Maar zodra dat weer goed is genezen kan ze weer mooi aan het werk.

Gr. Roos.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 20:42

Ze vertrouwd me idd al aardig.
Eerst vond ze het ook heel erg eng als je het dek afdeed, maar dat vind ze nu ook al niet meer eng.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amandananana, aniek_joefy, Esther_r20, FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, Hanjan, mamabird, Padoertje, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers