Kim!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 14:24

Die vriendin van mij, Antoinette met Nicoroodnoot heeft zich weten te plaatsen voor de Gelderse Kampioenschappen!!! Ze was uiteindelijk 2e van de 60 en de 1e 2 gingen maar door. Ik vind het echt superknap. Vrijdag zijn de kampioenschappen in Putten dus ik hoop dat ik kan gaan kijken...beetje schappelijke starttijden, hoop ik...

Ikzelf mag er zondag weer tegenaan, maar Marillie gaat na een dipje wel weer lekker. Wat ik hoor heb ik een 'goede' jury, maar veranderd nog weleens op het laatste moment bij ons. Vorige keer had ik echt weer zo'n p**jury, zoals steeds de laatste tijd!! Wanner ga je M starten????

Groetjes!!!!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 23:12

WAt is er in Putten!?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 09:40

heeeeeey!!!
Ik start in Mei M1!
Maart start ik nog een keertje L en eind feb ook daarna ga ik in April naar Ameland om die knol even te laten zien dat strand leuk is en dat je daar heeeeeeeeeel hard kunt hehe
en daarna gaan we er dus voor en jij wanneer ga jij? die laatste puntjes heb je toh zo binnen?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-01 13:19

Nou, ik hoop dus in april. Ik vertrouw er eerlijk gezegd wel op dat ik die 3 puntjes nog wel binnenhaal met 'm. Vorige maand een p***jury gehad en als een van de weinige toch mijn punten gereden (in proef waren maar 2 winstpuntjes gereden, we hadden allebei 158/159!!!) Er komt een jury zondag die vrij makkelijk jureert, als je maar netjes rijdt, maar het is nog niet zeker bij welke rubriek zij ingedeeld wordt, duim, duim, duim. Als je een beetje je best doet rijdt je 2 punten in een proef bij haar, dat zou zooooo mooi zijn!!! Ik heb haar 1x eerder gehad op een uitwedstrijd in de L: 1e proef laatste (!!!!) met 146, 2e proef 2e met 164. Die eerste proef had Maril echt giga verkloot, hij was echt op dreef toen. Die tweede proef ging wel beter, maar was zeker niet spectaculair!!! En tja..thuis loopt meneer nu eenmaal beter als uit. Maar als ik mijn punten in maart binnenheb wacht ik wel tot de nieuwe proeven met M starten hoor....

Groetjes Suzanne

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 16:52

hey Kim,

Ik dacht dat je het allemaal wat te vlug vond gaan en daarom nog gewoon L2 ging rijden.

Maar je hebt de beslissing genomen. goed hoor. gewoon er voor gaan dus!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 14:16

klopt daarom start ik het eerste weekend van maart als laatste dan een maand thuis lol hebben en dan naar Ameland en jantina toe om buiten te spelen:) dan in Mei dus pas aan de bak in de M1 Lachen
groetjes