mijn paard is zooo verschikkelijk dik!!!1

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

mijn paard is zooo verschikkelijk dik!!!1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 16:28

ik heb een jaarling die af gelopen maart 2 is geworden.
1 mei is ze naar het land gegaan met allemaal jaarlingen rond de zelfde leeftijd en staan er dag en nacht buiten.
op zich super!! ik mis er wel want kan er niet elke dag heen maar goed ik doe het voor haar je ben maar 1x jong, toch? Knipoog
maar ze is zo verschikkelijk dik het lijkt wel of ze een maand of 10 drachtig is! Verward
ze loopt ook niet echt meer het waggelt en denk ook maar niet dat als ik er roep ze in draf naar me toe komt (wat ze eerst wel deed) ze komt op de dooie gemakie aan lopen. soms vraag ik me af of zit wel zo goed is zo dik is ze. soms gaat er ook wel is iemand mee en dan is het van ZOOOOOOO DIE IS DIK ZE LIJKT WEL DRACHTIG!! Bloos!
is het dus eigenlijk wel echt zo goed voor ze als ze zeggen qua eten dan tuurlijk. want ik vindt het wel super dat ze in groepsverband staan ze is er een stuk socialer van geworden en ze kan lekker paard zijn nu! OK dan!
ik ben benieuwd! Haha!


Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 16:41

das waar maar ze heeft nergens last van ze worden allemaal 2 keer per dag na gekeken blij toe.
ben er ook altijd een beetje bang voor

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 22:06

ik zal het inderdaad is vragen!
vragen ken nooit geen kwaad lijkt mij in ieder geval bedankt voor de tips!
maar voor dat zenaar het landt ging was ze perfect en dat jaar daar voor heeft ze er ook gestaan als veulen en toen bleek ze ook al tonnetje rond te zijn. maar we zullen zien ik vroeg het me gewoon een keer af!
in ieder geval bedankt!! Haha!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 10:52

zou dat nu al niet te laat zijn om er ergens anders te zetten wnat ze staat er al 4 maanden en het gras is niet hoog!!
twee weken geleden is de hoef smid geweest en de hoeven waren goed!
dus denk niet echt aan hoef bevangen ik zit nu meer aan de gewrichten te denken.
ik ga er zo heen zal is een praatje met die boer maken die doet dit al iets meer dan 25 jaar die zal het toch ook wel weten??
we zullen zien maar hartstikke bedankt!! OK dan!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 20:11

dat zou ik wel willen maar dat kan niet althans dan moet ik er daar weg halen en kan er nergens anders zetten.
ze staan in een kudde en als ik er daar uit haal om te wandelen verstoor ik de hele kudde aangezien ze een soort leider is daar kan ik het al helemaal niet maken Verward
en het gras is ook niet echt hoog gewoon normaal en er staan ook koeien bij. maar ben het nog even na gaan vragen maar blijkt toch wel mee te vallen ze is wel dik maar niet te zodat je er zorgen om moet maken hij heeft veel ergere gezien!!
wist ik dat ik vond dit al giga!! *LOL*
en het lijkt nog erger als ze zo aan komt waggelen *LOL*
als ik echt wil dat ze niet nog erger dikker kan worden moet ik er er af halen en dat wil ik ook weer niet dit is zo goed voor haar ontwikkeling!!
ik merk zo veel verandering bij haar ze kan gewoon lekker paard zijn!!
dat is toch super Knipoog
tuurlijk moet ik op gaan letten maar het ergste heb ik al gehad denk ze staat er nu 4 maanden en we moet er nog 2 ongeveer.
zolang het niet te erg is en ze nergens last van heeft laat ik er gewoon lekker staan enk toch dat dat verstandig is als het zo blijft tuurlijk!
maar de streken heeft ze nog steeds hoor die is ze niet afgeleerd dat scheinheiltje!! Tong uitsteken
maar ze is wel een heel stuk socialer geworden want dat as drama ze tollereerde het niet als er iemand naast me liep of ik een ander paard aaide nu kijk ze alleen maar als zij maar wel de meeste knuffels krijg OK dan!
haha die krijgt ze ook hoor ze komt niks te kort (denk ik/hoop ik) ik doe me best!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 32 bezoekers